تاریخ انتشار: 1396/01/23 11:18
کد خبر: 217673

ظهور محمد انصاری جدید فوتبال ایران در استقلال تهران

فوتبال ایران ظهور یک چپ پای جدید و با استعداد دیگر را باید جشن بگیرد؛ بازیکنی که این بار در استقلال ظهور پیدا کرده و می تواند سالها در خط دفاعی این تیم به میدان رود.
ظهور محمد انصاری جدید فوتبال ایران در استقلال تهران

فصل قبل محمد انصاری با درخشش در پرسپولیس عنوان پدیده لیگ را به خود اختصاص داد و با وجود آنکه تا قبل از آغاز فصل کمتر کسی از هواداران پرسپولیس نام او را شنیده بود اما بعد از فصل آنقدر خوب کار کرد که به تیم ملی فوتبال ایران هم دعوت شد.

انصاری با عملکرد درخشانی که در سرخ پوشان پایتخت داشت ثابت کرد که اگر به جوانان اعتماد شود می توانند در لیگ بدرخشند و بازیهای خوبی از خود به نمایش گذارند.

استقلال در نیم فصل دوم به تیم جوانی تبدیل شد و همین جوانگرایی ناخواسته باعث شد تا انتظارات از این تیم کم شود و عملکرد بسیار خوبی در نیم فصل دوم از خود نشان دهند.

یکی از بازیکنان خوب استقلال در نیم فصل دوم که بسیار فراتر از انتظارات ظاهر شد میلاد زکی پور است. این بازیکن جوان با عملکرد درخشانی که داشته ثابت کرده که آینده درخشانی در انتظار او است و می تواند سالها در پست دفاع چپ استقلال به میدان رود.

زکی پور در کارهای دفاعی خوب ظاهر شده است. او استیل مناسبی دارد و روی توپ های هوایی خوب درگیر می شود. سرعت بالا و رفت و برگشت های زیادی از خط دفاعی به حمله نشان از توان فیزیکی و قدرت بدنی بالای زکی پور می دهد. او اگر کمی روی سانترهای خود دقت کند بیشتر بازی او به چشم می آید.

نکته مهم درباره بازی زکی پور جوان قدرت بالای او در حفظ توپ است. او اعتماد به نفس لازم را پیدا کرده و در دیدار برابر لوکوموتیو یکی از بهترین بازیهای خود را به نمایش گذاشت و ثابت کرد که پدیده چپ پای جدید فوتبال ایران است و می تواند سالها در استقلال بازی کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36l7y7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محمد انصاری؛ بازیکنی از جنس دیگر! ستاره پرسپولیس نمادی بخشش و تعصب