تاریخ انتشار: 1396/01/24 13:33
کد خبر: 217430

رقابت پرسپولیس و استقلال در آسیا داغ‌تر شد

با بسته شدن پرونده هفته چهارم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا رکورد پرتماشاگرترین بازی های این فصل همچنان به نام ایرانی ها خورد.
رقابت پرسپولیس و استقلال در آسیا داغ‌تر شد

میزبانی استقلال از لوکوموتیو در آخرین روزهای سال 95 باعث شد تا رکورد پرتماشاگرترین بازی های این فصل در اختیار باشگاه پرطرفدار پایتخت قرار بگیرد و استقلالی ها گوی سبقت را از باشگاه چینی بربایند. اگر چه پیش بینی این بود که طرفداران این تیم استقبالی در حد و اندازه های بازی پلی آف برابر السد داشته باشند.


در شرایطی که استقلال با رکورد 42369 نفر در هفته سوم لیگ قهرمانان توانست رکورد حضور تماشاگر در این فصل را به نام خود ثبت کند مصاف پرسپولیس با الریان این رکورد را شکست تا سرخپوشان پایتخت گوی سبقت از رقیب دیرینه را با استقبال 57130 نفری بربایند. این رکورد در شرایطی از سوی پرسپولیسی ها به ثبت رسید که گران شدن بلیت بازی با الریان تاثیر فراوانی در پر نشدن سکوهای ورزشگاه آزادی داشت اما با این وجود پرسپولیسی ها باز هم توانستند در بازگشت به لیگ قهرمانان خود را مدعی اصلی کسب عنوان پرتماشاگرترین تیم قاره معرفی کنند.


ایستادن دو تیم مطرح پایتخت در رده های اول و دوم پرتماشاگرترین بازی های لیگ قهرمانان آسیا باعث داغ تر شدن رقابت پرسپولیس و استقلال در رقابت های آسیایی خواهد شد چون هنوز یک بازی دیگر این دو تیم مقابل رقبای اماراتی در ورزشگاه ازادی باقی مانده که می تواند تعداد تماشاگر بیشتری را به ورزشگاه بکشاند به خصوص جدال استقلال با الاهلی امارات در هفته پنجم که بوی صدرنشینی و قطعی شدن صعود را می دهد.


اما با نگاهی به آمارهای ثبت شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا می توان گفت این بار باشگاه های چینی گوی سبقت از ژاپنی ها و کره ای ها را ربوده و رقبای جدی استقلال و پرسپولیس در کسب عنوان پرتماشاگرترین تیم های قاره شده اند. از جیانگسو سونینگ گرفته که در این هفته 41 هزار نفر را به ورزشگاه کشاند تا گوانگ ژو اوگراند با 38 هزار تماشاگر و شانگهای با 34 هزار نفر که رده های بعدی جدول پرتماشاگرترین بازی های این فصل را به خود اختصاص داده اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bkzav

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو امیدوار شد؛ بازگشت انصاری به میادین