تاریخ انتشار: 1396/01/24 14:22
کد خبر: 217424

ماشین‌ – پرسپولیس؛ پرتماشاگرترین جدال هفته؟

پایان رویای قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر، هواداران این تیم را برای حضور در ورزشگاه یادگار امام (ره) مشتاق کرده است.
ماشین‌ – پرسپولیس؛ پرتماشاگرترین جدال هفته؟

 اختلاف امتیازی پرسپولیس با تیم دوم و مدعی قهرمانی باعث شده آنها در صورت کسب امتیاز از جدال هفته بیست و هفتم خود در تبریز و برابر ماشین سازی به قهرمانی زودهنگام دست یابند.


شاگردان برانکو ایوانکوویچ در صورت کسب امتیاز از تبریز قطعا قهرمان خواهند شد و در صورت شکست یا تساوی استقلال نیز در هر صورت قهرمانی‌شان بدون توجه به نتیجه جدال برابر ماشین سازی قطعی خواهد شد.


از آخرین قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر که مربوط به فصل هفتم بوده، بیش از 9 سال می‌گذرد. جدالی که با حضور بیش از صدهزار هوادار و برابر سپاهان برگزار شد و آنها موفق به برگزاری جشن قهرمانی شدند. حال کلید قهرمانی زودهنگام پرسپولیس در دست فرهاد کاظمی و تیم بحران زده ماشین سازی قرار دارد. نماینده‌ی پرسابقه‌ی تبریز در این فصل برخلاف پیش‌بینی تماشاگر زیادی برای بازی‌هایش نداشت اما با توجه به حساسیت این بازی و حضور تیم پرسپولیس، بعید نیست همچون جدال گسترش فولاد و استقلال، حمایت تراکتوری‌ها را نیز پشت سر خود ببیند.


پرسپولیسی‌ها هم البته بی‌کار ننشسته‌اند و با توجه به شانس بالای قهرمانی در پایان هفته بیست و هفتم نمی‌خواهند شانس بزرگ همراهی تیم‌شان در بازی بزرگ لیگ شانزدهم را از دست بدهند. آنها در فضای مجازی دست به کارشده و برای حضور در بازی شنبه فراخوان‌هایی نوشته و حتی از هواداران‌ این تیم در شهرهای دیگر هم برای حضور در تبریز و برپایی جشن دعوت کرده‌اند.


اتفاقی که باعث می‌شود قابل پیش‌بینی باشد ماشین سازی این هفته و برابر پرسپولیس جدال پرتماشاگری را پشت سر بگذارد. شاگردان کاظمی برای فرار از سقوط و طرفداران تراکتور برای حمایت از همشهری و بالا بردن شانس خود و البته ممانعت از قهرمانی پرسپولیس در تبریز و البته هواداران پرسپولیس که برای جشن بزرگ خود را مهیا کرده‌اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45k6wo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاپیتان مصدوم، بازی با پرسپولیس را از دست داد