تاریخ انتشار: 1396/01/25 11:35
کد خبر: 217233

همدانی: منصوریان نتیجه گرفتن را به بازی زیبا ترجیح داد

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که سرمربی فعلی این تیم نتیجه گرفتن را به ارائه بازی زیبا ترجیح داده است.
همدانی: منصوریان نتیجه گرفتن را به بازی زیبا ترجیح داد

ستار همدانی در واکنش به اینکه برخی معتقدند استقلال زیبا بازی نمی‌کند اظهار داشت: من هم موافق این موضوع هستم و معتقدم که استقلال زیبا بازی نمی‌کند. از نظر خودم دلیلش این است که در چیدمان این تیم یکسری مشکلات وجود دارد. وقتی در ترکیب 11 نفره دو بازیکن از جریان بازی خارج شوند، طبیعتاً مشکل به‌وجود می‌آید. به‌عنوان مثال جای علی قربانی در گوش راست نیست و او نمی‌تواند خودش را نشان دهد یا شاید فرشید باقری یا حق‌دوست نتوانند در بعضی بازی‌ها پتانسیل بالای خودشان را نشان دهند.

وی در ادامه افزود: شاید بعضی از بازیکنان خصوصیاتی داشته باشند که نباید در همه بازی‌ها به میدان بروند. سرمربی تیم باید این مسائل را آنالیز کند و بداند که چه بازیکنانی می‌توانند در هر مسابقه بیشترین کمک را به تیم کنند. وقتی بازیکنی از جریان مسابقه خارج می‌شود طبیعتاً تیم دچار مشکل خواهد شد.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال در خاتمه تصریح کرد: هواداران و پیشکسوتان از نتایج تیم راضی هستند، چون 70 درصد تیم تغییر کرده بود و استقلال نیاز به زمان داشت. من معتقدم استراتژی منصوریان به خوبی جواب داد. او می‌دانست اگر استقلال نتیجه نگیرد مسئولان باشگاه و هواداران صبور نخواهند بود. به همین دلیل نتیجه گرفتن را به زیبا بازی کردن ترجیح داد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gv5mz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 تیم منصوریان با استقلال شماره 2 بازی می کند!