تاریخ انتشار: 1396/01/26 01:13
کد خبر: 217097

پاسخ جادوگر به علی دایی:دستت به نیمکت پرسپولیس نمی‌رسد!

علی کریمی ستاره سابق پرسپولیس با انتشار پستی در اینستاگرامش علی دایی را به مناظره دعوت کرد .
پاسخ جادوگر به  علی دایی:دستت به نیمکت پرسپولیس نمی‌رسد!

در پی مجادله کلامی - کتبی این دو بازیکن در فضای شبکه های اجتماعی و عمومی و صحبتهای امروز علی دایی ، کریمی پاسخی نسبتا تند برای سرمربی نفت آماده کرده و در پایان هم او را به مناظره دعوت کرده است !

لحن کریمی در این پست تند است . او دایی را مربی ای معرفی کرده که دوست دارد دوباره به پرسپولیس برگردد . 

کریمی در این پست با اشاره به جرفهای دایی درباره غیرفوتبالی ها نوشته است :

میشه غیر فوتبالى هاى مسئله دار رو معرفى کنى تا مردم بهتر بشناسن!!؟؟ایا همین غیر فوتبالى ها قراردادهاى ان چنانى به تو ندادن!!؟؟اگه فوتبالى بودن که اینجور قراردادها نمیدادن به تو!یر فوتبالى هم کم نداشتیم که کارایى که کردن ، خیلى ها نکردن یا نتونستن ،نظیر مهندس صفایى فراهانى، نظیر دکتر طاهرى .

ما منتظر معرفى غیر فوتبالى ها مسئله دار هستیم، هیچ جا نمیریم همین جا هستیم!در ضمن با اینکه اهل تلویزیون نیستم ولى حاضر به مناظره در هر برنامه ورزشى هستم و با کمال میل میپذیرم.

 

ببخشید که با قهرمانى امسال تیم دیگه حالا حالا ها دستت نمیرسه به نیمکت این تیم ولى نگران نباش از اون غیر فوتبالى ها مسئله دار زیاد هستن ، دخیل ببند که بیان دوباره تا بتونى با قرار داد انچنانى بشینى روى نیمکت.

 

در ضمن اینو واسه کسایى میگم که فکر میکنن که من دنبال پست مقام هستم توى این فوتبال، به هیچ وجه من رو توى این فوتبال نمیبینید تا روزى که یه فرد دلسوز بالا سر این فوتبال باشه که فکر میکنم به سن من یکى قد نده

15wRBBDuN6Wn


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36lay7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش علی دایی به کنایه علی کریمی +عکس