تاریخ انتشار: 1396/01/26 01:24
کد خبر: 217096

درخشش با معرفت‌ترین بازیکن لیگ و تمجید سرمربی استقلالی! (عکس)

محمدرضا اخباری با ثبت یک کلین شیت بسیار ارزشمند پیروزی شیرینی را برای تراکتورسازی به ارمغان آورد تا سرمربی تیمش در پایان بازی با القابی مانند با معرفت از او تعریف و تمجید کند.
درخشش با معرفت‌ترین بازیکن لیگ و تمجید سرمربی استقلالی! (عکس)

پس از دریافت سه گل در دیدار با صبا انتقادهای زیادی از اخباری در رسانه ها انجام شد و او مدعی شد با مصدومیت حاضر به بازی کردن در دیدارهای اخیر شده است. در دیدار با تیم آماده ی پدیده و در روزی که انبوهی از بازیکنان تراکتور غایب بودند، روز سختی برای اخباری و تیمش پیش بینی می شد که اتفاقا این موضوع بیش از آنچه انتظار بود به وقوع پیوست.

 

گل دقیقه 8 محمدی برای تراکتوری ها باعث شد که پدیده با حمایت تماشاگرانش بیش از 85 دقیقه فشار سنگینی روی دروازه اخباری بوجود بیاورد که دروازه بان ملی پوش تراکتور از این آزمون با موفقیت بیرون آمد و سه امتیاز شیرین به کارنامه ی تراکتور اضافه کرد.

f3P9VcVGXSYb

اخباری در نیمه نخست با ظاهری مصدوم به بازی ادامه می داد و تعلل او در یک ضربه ارسالی از خط دفاع پدیده ، می توانست یکی از عجیب ترین گل های لیگ را پدید بیاورد اما سر انگشتان او مانع رقم خوردن این فاجعه شد. امیر قلعه نویی پس از این اتفاق به شدت از دست دروازه بانش عصبانی شد و رو به نیمکت تیمش عین این جمله را به زبان آورد "تعویضش کنید بابا" تا در همین لحظه دروازه بان دوم تراکتوری ها برای حضور در میدان به گرم کردن خودش مشغول شود.

 

در نیمه دوم اما اخباری آماده تر وارد میدان شد و در یکی از یکطرفه ترین نیمه های دیدارهای برگزار شده لیگ شانزدهم توانست دروازه اش را بسته نگه دارد. اخباری بارها روی ضربات هوایی ، آسمان محوطه جریمه اش را ایمن نگه داشت تا یکی از اصلی ترین تاکتیک های تیم پدیده خنثی شود.

b7J1EujFvfIe

در پایان این مسابقه و در کنفرانس خبری امیر قلعه نویی با تعریف و تمجید از اخباری از او به عنوان یکی از بااخلاق ترین بازیکنان فوتبال ایران نام برد. قلعه نویی در این خصوص گفت: اخباری یک ماه دیگر با ما قرار دارد و یک کلام می‌توان در موردش به کار برد؛ او دلی و با معرفت بازی می‌کند.در فوتبال روزنه‌هایی از معرفت هست.

اشاره قلعه نویی به این موضوع بوده که اخباری با وجود اینکه در ماه آتی قراردادش به پایان می رسد حاضر شده در دیدارهای سرنوشت ساز تراکتورسازی با وجود مصدومیت به میدان برود تا از نظر اخلاقی نیز کار بزرگی برای این تیم کرده باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45k9y9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 واکنش باشگاه تراکتورسازی به شایعه برکناری قلعه‌نویی