تاریخ انتشار: 1396/01/26 14:14
کد خبر: 217017

جانشین احتمالی کاوه از اصفهان می‌آید

بعد از اینکه منصوریان در کنفرانس مطبوعاتی‌اش گفت پرسپولیسی‌ها با فرشید باقری مذاکره کرده‌اند (حالا چرا فرشید باقری معلوم نیست) خیلی‌ها گفتند استقلال هم مقابله به مثل می‌کند و حداقل باب مذاکره را با یکی از بازیکنان فعلی پرسپولیس باز خواهد کرد.
جانشین احتمالی کاوه از اصفهان می‌آید

حتی عده‌ای پا را فراتر گذاشته و گفتند در پرسپولیس چند بازیکن استقلالی هستند (یا قبلاً بودند) که از آن جمله می‌توان به صادق محرمی، محمد انصاری، محسن مسلمان و... اشاره کرد. در همین رابطه یکی از نزدیکان باشگاه استقلال به همکار ما گفت: «هنوز که نقل ‌و انتقالات به طور رسمی آغاز نشده و طبعاً آقای منصوریان لیستی نداده ولی آنچه مسلم است استقلال در نقل ‌و انتقالات ریخت و پاش زیادی نخواهد داشت.»
 

 طبق شنیده‌های موثق ما استقلال در نقل ‌و انتقالات یک بازیکن چپ‌پا، یک مدافع وسط و یک مهاجم (در صورت جدایی کاوه رضایی) می‌خواهد. منصوریان برای این سه پست نفراتی را در ذهن دارد که احتمالاً جذب آنها هزینه چندانی برای آبی‌ها نخواهد داشت. مهاجم مورد نظر او به احتمال فراوان از اصفهان می‌آید و دفاع وسطش هم پژمان منتظری است. جالب اینکه در ذهن سرمربی استقلال هیچ‌کدام از بازیکنان پرسپولیس  نیستند چرا که اکثر آنها یا تمدید کرده‌اند، یا قصد حضور در خارج از کشور را دارند و یا در پست‌هایی هستند که استقلال در آن پست نیاز به بازیکن ندارد.


استقلال برای فصل آینده هدفی جز کسب قهرمانی نخواهد داشت و به طور اتوماتیک‌وار سطح توقعات هواداران این تیم بالاتر رفته است، همان‌طور که امروز پرسپولیسی‌ها علاوه بر قهرمانی لیگ، موفقیت و کسب عنوان شایسته در آسیا را هم از برانکو می‌خواهند. استقلال پارسال تیم پرهزینه‌ای بست ولی در نیم‌فصل دوم با جوان‌ها تیم شد نه با میلیاردرها. طبعاً منصوریان آنقدر باهوش هست که اشتباهات پارسال را تکرار نکند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qzryp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کی روش به پیشنهاد برانکو و منصوریان فکر می کند؟