تاریخ انتشار: 1396/01/27 21:09
اختصاصی|
کد خبر: 216631

آینده تیم ملی، پرسپولیس و استقلال چه خواهد شد؟

بالاخره این پرسپولیس بود که مقتدرانه بر جام قهرمانی لیگ برتر شانزدهم بوسه زد . قهرمانی حق مسلم این تیم بود ، زیرا تمامی آنچه را که برای قهرمانی 1 تیم لازم است ، دارا بوده اند .
آینده تیم ملی، پرسپولیس و استقلال چه خواهد شد؟

به گزارش فرتاک ورزشی، با توجه به اینکه این عملکرد ، حاصل یک برنامه ریزی 2 ساله بوده و تیم پر افتخار استقلال نیز با داشتن مربی با دانشی همچون منصوریان از زمستان 95 به این طرف روندی رو به رشد داشته ، با در نظر گرفتن صعود تیم ملی به جام جهانی روسیه و احتمال لژیونر شدن چندین بازیکن ، اینگونه به نظر می رسد که سال 96 و 97 دوران اوج شکوفایی فوتبال ایران را شاهد بوده و مجددا استقلال و پرسپولیس را بر بام فوتبال ایران و در کورس قهرمانی لیگ برتر در نبردی شانه به شانه ببینیم .

البته تمامی اینها منوط به حفظ کارلوس کیروش در راس هرم تیم ملی ، تثبیت برانکو در تیم نوین و متحول شده پرسپولیس و بقا علیرضا منصوریان در روی نیمکت تیم استقلالی است که در حال 1 پوست اندازی وسیع و همه جانبه به سر می برد .

با توجه به سرمایه گذاری های نصفه و نیمه سالیان اخیر فدراسیون در فوتبال پایه ، بروز شدن و ارتقا دانش مربیان کشور ، همچنین روند رو به رشد فوتبال ملی و دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ، در طی یک دو سال آینده رشد و شکوفایی بی سابقه ای را در سطح آسیا و جهان شاهد خواهیم بود .

پس فدراسیون فوتبال میبایست کمر همت را محکم بسته ، کمی کار را جدیتر گرفته و این فرصت تاریخی و همزمانی موفقیت های مختلف را غنیمت بشمرد تا باز هم ایران را با فاصله از تیم های آسیایی و در حد رقابت با قدرت های بزرگ جهان ببینیم .

نویسنده: محسن بابادی(آنالیزور و تحلیلگر فوتبال ایران)

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dm89w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام حمایت کانون هواداران پرسپولیس و استقلال از تیم ملی

استقلال بهترین تیم مستحکم آسیا؛پرسپولیس دوم/طارمی فرصت‌سوزترین؛ شیخ ویسی بهترین گلر
آمار AFC از بهترین‌ها و بدترین‌های هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا