تاریخ انتشار: 1396/01/30 00:45
کد خبر: 216134

پیش بینی پیشکسوت آبی پوشان از نتیجه دیدار استقلال و تراکتورسازی

همدانی در خصوص پیش بینی نتیجه این بازی گفت: تصور من این است که این بازی با نتیجه مساوی به پایان می رسد. اما پسر من که یک استقلالی متعصب است به من اصرار می‌کند که پیش بینی کن بازی ۲ بر یک به سود استقلال می‌شود!
پیش بینی پیشکسوت آبی پوشان از نتیجه دیدار استقلال و تراکتورسازی

ستار همدانی در خصوص دیدار دو تیم استقلال و تراکتورسازی در هفته بیست و هشتم لیگ برتر که روز پنجشنبه برگزار می شود، گفت: شاید این اولین فینالی باشد که برنده آن قهرمان نه، بلکه نایب قهرمان می‌شود. البته شانس استقلال از این جهت برای نایب قهرمانی لیگ برتر بیشتر از تراکتورسازی است چون مساوی هم برای این تیم حکم پیروزی دارد. به نظر من در این بازی تراکتورسازان که بیشتر از استقلال نیاز به پیروزی دارند ناچارند در زمین خودی بیشتر فشار بیاورند و بیشتر حمله کنند. شاید هم این نوع بازی تراکتورسازی خواسته دل استقلالی‌ها باشد. چون آنها در گل زدن به تیم هایی که به دروازه آنها حمله ور می شوند شگرد دارند.

بازیکن و مربی سابق هر دو تیم تراکتورسازی و استقلال ادامه داد: این بازی می‌تواند قشنگترین بازی لیگ باشد. هر دو تیم آنقدر خوب هستند که لیاقت قهرمانی در این مسابقات را هم داشتند. توان فنی هر دو تیم آنقدر بالا هست که برای پیروز شدن در این میدان نیازی به متوسل شدن به حاشیه نداشته باشند. اما متاسفانه هنوز هیچی نشده آنقدر صحبت‌های حاشیه‌ای مطرح شده که من هم به شخصه از این بازی ترسیده‌ام. این بازی می‌تواند قشنگ ترین بازی سال باشد، اگر مردم بخواهند و به زیبا شدن آن کمک کنند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان خاطرنشان ساخت: البته من در جایگاهی نیستم که بخواهم به هواداران خوب فوتبال در آذربایجان توصیه کنم. آنها آنقدر فهیم هستند که نیازی به توصیه‌های امثال ما ندارند. این تنها یک یادآوری است که هوادار همانقدر که می‌تواند در به حاشیه کشیدن یک دیدار نقش داشته باشد، می‌تواند به زیبا شدن یک فوتبال هم کمک کند. من امیدوارم این حالت دوم برای دیدار دو تیم در تبریز اتفاق بیافتد. چون در شان مردم تبریز و فرهنگ غنی آذربایجان نیست که میدان فوتبال تبدیل به میدان جنگ شود.

وی در خصوص پیش بینی نتیجه این بازی گفت: تصور من این است که این بازی با نتیجه مساوی به پایان می رسد. اما پسر من که یک استقلالی متعصب است به من اصرار می‌کند که پیش بینی کن بازی ۲ بر یک به سود استقلال می‌شود!

همدانی در خاتمه گفت: قطعا این دو تیم در پایان لیگ دوم و سوم می‌شوند که هر دو مقام، عناوین خوبی است. من عنوان نایب قهرمانی و سومی را از همینجا به این دو تیم و هواداران شان تبریک می گویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jvvdz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برنامه حرکت تراکتور سازی به تهران مشخص شد