تاریخ انتشار: 1396/01/31 10:50
کد خبر: 215840

مهاجم نیجریه ای نزدیکتر از همیشه به پرسپولیس! پاسخ منفی گادوین منشا به پیشنهاد استقلال!

دیروز که با یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس حرف می‌زدیم با خیال راحت و آسوده می‌گفت: «گادوین منشا را به طور حتم پرسپولیسی بدانید!»
مهاجم نیجریه ای نزدیکتر از همیشه به پرسپولیس! پاسخ منفی گادوین منشا به پیشنهاد استقلال!

این در حالی است که شنیده می‌شود کاوه رضایی عزم جدایی از استقلال دارد و بر همین اساس علیرضا منصوریان سخت دنبال پیدا کردن جانشین مناسب برای مهاجم اول تیمش است. از مرتضی تبریزی و گادوین منشا به عنوان گزینه‌های جانشینی کاوه رضایی در استقلال یاد می‌شود در حالی که شنیدیم مهاجم آفریقایی پیکان به واسطه آبی‌ها پاسخ منفی داده است! در همین راستا شایعات مختلفی به گوش می‌رسد مبنی بر این که گادوین منشا با پرسپولیس داخلی بسته است!

البته بدیهی است بازیکنی که تحت قرارداد یک باشگاه (بخوانید پیکان) باشد نمی‌تواند با باشگاهی دیگر قرارداد ببندد یا این که پولی بگیرد اما به قول برانکو حق مذاکره با سایر باشگاه‌ها را دارد. لطفاً تعجب نکنید! سرمربی پرسپولیس هفته گذشته در جواب علیرضا منصوریان و انتقاد درباره مذاکره با فرشید باقری گفته بود که این مذاکره اشکالی ندارد چون وقتی قرارداد بازیکنی چند ماه بعد به پایان می‌رسد حق مذاکره برای فصل بعد خود و انتخاب تیم را دارد. بنابراین باشگاه پرسپولیس طبق خواسته سرمربی خود با گادوین منشا وارد مذاکره شده و برای فصل آینده به توافقاتی نیز رسیده است که مهاجم نیجریه‌ای به پیشنهاد استقلالی‌ها پاسخ منفی می‌دهد.

برانکو از علی‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس خواسته است که قبل از اتمام فصل، تیم لیگ هفدهم را ببندد تا خیالش راحت شود. جدا از گادوین منشا می‌توان به سعید آقایی و شجاع خلیل‌زاده اشاره کرد. از سوی دیگر شنیده می‌شود که باشگاه پرسپولیس به دنبال ترانسفر مهدی طارمی است. مهاجم اول پرسپولیس که از سه تیم یونانی و یک تیم روسی پیشنهاد دارد و باشگاه هم بدش نمی‌آید در سال آخر قرارداد مهدی طارمی از این راه درآمدی داشته باشد! بهترین گزینه هم برای جانشینی آقای گل فعلی لیگ برتر گادوین منشا است که توانایی‌های خود را در پیکان به نمایش گذاشته است.

اختتامیه این مطلب هم مربوط به مبلغ قرارداد گادوین منشا است که اگر فصل آینده به پرسپولیس بیاید گران‌ترین بازیکن این تیم در لیگ هفدهم خواهد شد. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pvkgd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


راز ققنوس سرخ؛ بار پرسپولیس سالم به مقصد رسید