تاریخ انتشار: 1396/01/31 19:10
کد خبر: 215717

باخت صبا مثل بازی با استقلال/ ادامه روزهای خوب سپاهان

سپاهان در دیداری نزدیک موفق شد با تک گل مسعود حسن‌زاده از روی نقطه پنالتی صبای قم را شکست دهد.
 باخت صبا مثل بازی با استقلال/ ادامه روزهای خوب سپاهان

در یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر تیم‌های صبا و سپاهان از ساعت 17:45 امروز در ورزشگاه یادگار امام قم به قضاوت علیرضا فغانی مقابل هم قرار گرفتند.

محمدباقر صادقی، میرهانی هاشمی، حمیدرضا دیوسالار، امید نظامی‌پور، میثم مجیدی، سید مهدی حسینی، قاسم دهنوی، کیوان امرایی، امید جهانبخش، احمد حسن‌زاده و مهرداد بایرامی 11 بازیکن ابتدایی تیم صمد مرفاوی را تشکیل می‌دادند و برای سپاهان هم لی اولیویرا، موسی کولی‌بالی، شجاع خلیل‌زاده، عارف غلامی، احسان حاج‌صفی، میلاد سرلک، رسول نویدکیا، سرور چپاروف، حسین پاپی، مهرداد محمدی و مسعود حسن‌زاده بازی می‌کردند.

در حالی که نیمه اول رو به اتمام بود و شاگردان زلاتکو کرانچار برتری نسبی نسبت به صبای قم داشتند، در نهایت روی یک ارسال از روی کرنر و اشتباه میرهانی هاشمی که حرکت حنیف عمران‌زاده در دیدار با استقلال را انجام داد، توسط مسعود حسن‌زاده در دقیقه 40 به گل رسید تا نیمه اول با همین یک گل تمام شود.

در نیمه دوم سپاهان باز هم در مقایسه با صبا بهتر کار کرد اما در نهایت این تیم اصفهانی با همان تک گل حسن‌زاده موفق شد به 3 امتیاز برسد تا مثل ذوب‌آهن، دیگر تیم اصفهانی امیدوار به کسب سهمیه آسیایی باشد.

صبا هم با این باخت 25 امتیازی ماند و باتوجه به شکست سیاه جامگان جایگاه چهاردهم خود را حفظ کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qzlb9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ادای احترام به حادثه دیدگان آذربایجان در قم