تاریخ انتشار: 1396/02/01 19:49
کد خبر: 215549

بدترین خبر ممکن برای استقلالی ها؛ تهدید 10 بازیکن به جدایی

بدترین خبر ممکن برای استقلالی ها؛ تهدید 10 بازیکن به جدایی

فصل بزودی برای استقلال تهران تمام می‌شود و هواداران، نگران آینده تیمشان هستند. هنوز تکلیف تمدید قراردادها مشخص نیست. اغلب مهره‌های فیکس استقلال قراردادشان به پایان می‌رسد و باشگاه، قدم مثبتی در راه تمدید قراردادشان برنداشته است.

امید ابراهیمی، کاوه رضایی، بهنام برزای، امید نورافکن، رابسون و پادوانی ازجمله بازیکنانی هستند که قراردادشان با استقلال در پایان فصل به اتمام می‌رسد و هنوز برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده‌اند. در همین حال، خبرهای بدی برای هواداران از داخل تیم به گوش می‌رسد. 10 بازیکن استقلال در صحبت‌هایی که با هم داشته‌اند، گفته‌اند اگر وضعیت مالی باشگاه همین باشد، قطعا جدا می‌شوند و دیگر به کارشان در این تیم ادامه نمی‌دهند.

این بازیکنان در یک گروه تلگرامی عضو هستند و به صورت مداوم با هم ارتباط دارند. آنها در پایان فصل بازیکن آزاد هستند و مساله اینجاست که بشدت از وضعیت مالی گلایه دارند و می‌گویند، باشگاه وقتی به تعهداتش در فصل جاری عمل نکرده، نمی‌تواند آینده‌شان را تامین کند. آنها می‌گویند تا وقتی باشگاه تسویه حساب امسال‌شان را ندهد، برای فصل جدید مذاکره نمی‌کنند و قرارداد نمی‌بندند.

البته علیرضا منصوریان تلاش کرده، از قدرت خود استفاده و با چند بازیکن طوری رفتار کند که تا حدودی مجبور به تمدید قرارداد شوند. سرمربی آبی‌ها به نزدیکانش گفته، تنها مشکل این بازیکنان پول است و اگر بتوانند همراه با افتخاری منابع مالی لازم را جور کنند، قطعا همه بازیکنان پای میز می‌نشینند و سریعا قرارداد جدید را امضا می‌کنند.

از سویی، وقتی منصوریان متوجه شد، این بازیکنان تهدید به جدایی کرده‌اند، واکنش منفی نشان داد و به نزدیکانش گفت: بازیکن باید از خدایش باشد که در استقلال بماند و پیراهن تیم را به تن کند. کجا بازی این بازیکنان را مدام از تلویزیون پخش می‌کنند؟ هر بازیکنی که می‌خواهد دیده شود، به استقلال و پرسپولیس می‌آید. هر بازیکنی که دوست دارد، می‌تواند برود... .

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36lvjj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست خرید منصوریان برای استقلال لو رفت؛ یک دفاع چپ، دو مهاجم و دو دفاع راست!