تاریخ انتشار: 1396/02/01 21:13
کد خبر: 215538

در استقلال کسی منتظر سجاد شهباززاده نیست

در استقلال کسی منتظر سجاد شهباززاده نیست

یک تصمیم غلط می‌تواند آینده یک فوتبالیست را به مخاطره بیندازد، یک تصمیم غلط مثل همانی که شهباززاده ابتدای لیگ گرفت و به جای اینکه بازیکن فیکس استقلال باشد، راهی ترکیه شد و بعد از یک نیم‌فصل سکونشینی به ایران بازگشت. سجاد که بی‌تفاوت به خواسته‌های استقلالی‌ها قراردادش را فسخ کرد و راهی ترکیه شد، در بازگشت توافقات لازم برای استقلالی‌شدن را انجام داد اما ممنوعیت آبی‌ها از نقل‌وانتقالات زمستانی او را راهی تبریز کرد. مشکل مشابه تراکتوری‌ها باعث شد تا ستاره سابق استقلال در آستانه از دست دادن فصل باشد، اما شانس قهرمانی نفت‌تهران در جام حذفی باعث شد تا آقای گل فوتبال جهان، سجاد را برای نیم‌فصل به نفت تهران ببرد.
انتهای فصل قرارداد شهباززاده با نفت‌تهران به پایان می‌رسد و او باید به دنبال تیم جدیدی باشد، سجاد که سال مهمی را در فوتبالش از دست داد حالا باید انتخاب درستی داشته باشد تا حداقل شانسی برای ملی‌پوش شدن و حضور در جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه داشته باشد. اگرچه از همین حالا می‌توان حدس زد کی‌روش چه بازیکنانی را به جا‌م‌جهانی خواهد برد، اما درخشش سجاد در فصل آینده می‌تواند زمینه‌ساز ملی‌پوش شدن این بازیکن باشد، بنابراین انتخاب تیم جدید شهباززاده مهم‌ترین اولویت او برای فصل آینده است، تیمی که بتواند دوباره او را به اوج برگرداند.
استقلالی‌ها در فصلی که گذشت بارها به دنبال جذب شهباززاده بودند و به‌نظر می‌رسد از این موضوع ناراحت هستند. تصمیم جدید کادرفنی استقلال این است که کسی برای سجاد دعوت‌نامه نمی‌فرستد، او بازیکن آزاد است و اگر بخواهد به استقلال برگردد خودش باید برای منصوریان پیغام بفرستد. در واقع تنها شانس سجاد برای بازگشت به استقلال این است که بدون درخواست خاصی پای میز مذاکره با استقلال بنشیند. منصوریان علاقه ویژه‌ای به سجاد دارد و اگر او برای استقلالی‌شدن خواسته عجیبی نداشته باشد، می‌تواند دوباره در ابتدای فصل آینده پیراهن شماره 10 تیم محبوبش را بپوشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nygqo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بی‌میلی منصوریان به بازگشت این ستاره به استقلال