تاریخ انتشار: 1396/02/02 07:45
کد خبر: 215518

شکست استقلال مقدمه‌ای برای تغییرات

شکست استقلال مقدمه‌ای برای تغییرات

لحن آخرین اظهارات منصوریان پس از باخت به تراکتورسازی نشان می‌دهد که به شدت نگران آینده استقلال است. روزهایی که تصمیم‌گیران و مدیران باید با برنامه‌ریزی دقیق و برخورداری از منابع اقتصادی مناسب گام به عرصه رقابت‌های نقل و انتقالاتی بگذارند و بازیکنان مورد نظرش را جذب کنند.
 شاید علیرضا منصوریان هم می‌داند که اگر با این استقلال در فصل هفدهم به نتیجه مطلوبی نرسد احتمالا بقایش روی نیمکت سخت و حتی غیرممکن خواهد شد. به همین دلیل است که او می‌کوشد با تلنگر به مدیران و بالادستی‌هایش مجموعه‌ای را به سمت و سویی هدایت کند که از هر نظر آماده رقابت‌های دشوار فصل آتی باشد.
فصلی که به نظر می‌رسد بسی دشوارتر از فصل شانزدهم باشد و مدعیان قهرمانی - تیم‌هایی همچون سپاهان و ذوب‌آهن و حتی فولاد – دیگر همچون فصلی که گذشت از هفته‌ها مانده به پایان لیگ قافیه را نبازند و تکاپویی جدی را از همان هفته‌های نخست آغاز کنند.
 بی‌شک همینگونه هم خواهد بود و اگر استقلال به لحاظ بازیکن وضعیت مناسبی نداشته باشد و با تیمی نیم بند راهی لیگ هفدهم شود، دور از ذهن نیست که ناکامی دوباره‌ای رقم بخورد. منصوریان در واقع از همان روزی می‌ترسد که با تیمی نامناسب راهی لیگ هفدهم شود و آنگاه نتواند انتظارها را برآورده سازد و با استقلال به جایگاه مناسبی برسد.
 سرمربی استقلال به خوبی می‌داند که چهار فصل ناکامی استقلال و نرسیدن به هیچ جامی حوصله تماشاگران این تیم را سر برده و اگر او در این فصل از حاشیه امنیت برخوردار بود تنها به واسطه جوانگرایی‌های اتفاقی و بردی است که در شهرآورد به دست آورد وگرنه او نیز به دستاوردی نرسیده است و نباید تردیدی به ذهن راه داد که ادامه این روند او را به مسلخ خواهد کشید.
سرمربی استقلال خطر را به خوبی احساس کرده و قصد دارد در همین ابتدای راه کار را به اصطلاح خودش سفت بگیرد تا فصل آینده غافلگیر نشود و بتواند با استقلال در مسیر قهرمانی قرار بگیرد. باخت به تراکتورسازی در حقیقت یک پیام بود برای منصوریان تا در نشست خبری پس از بازی به نقل و انتقالات اشاره کند و مدیران استقلال را یادآور شود که با این تیم نمی‌توان کامیابی و موفقیت چشمگیری در فصل آتی به دست آورد.
 تیمی که نیاز دارد در خطوط 3 گانه بازیکنان بزرگتری را به خدمت بگیرد. البته مقصود این نیست که مجموعه فعلی، با بازیکنان جوان و خوش‌آتیه‌اش به کلی تغییر کند. همین که بازیکنان جوان این فصل حفظ شوند، ستاره‌هایی همچون کاوه رضایی و امید ابراهیمی در استقلال بمانند و بازیکنان شاخصی به ترکیب فصل بعد اضافه شوند، برای استقلال کفایت می‌کند تا شاید فصل باشکوهی را برای هوادارانش رقم بزند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rvme6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بدترین خبر ممکن برای استقلالی ها؛ تهدید 10 بازیکن به جدایی