تاریخ انتشار: 1396/02/02 22:05
کد خبر: 215332

پادرمیانی پروین برای سرخ‌پوش‌شدن ستاره ملی‌پوش

از باشگاه های پرسپولیس خبرهای داغ نقل و انتقالاتی به گوش می رسد چرا که برانکو به دنبال تقویت تیمش برای فصل بعد می باشد.
پادرمیانی پروین برای سرخ‌پوش‌شدن ستاره ملی‌پوش

یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس فاش کرد این باشگاه با سعید آقایی، گادوین منشا و شجاع خلیل زاده به توافق نهایی برای عقد قرارداد دو ساله دست یافته است و با پایان لیگ برتر این قراردادها نهایی خواهد شد.

البته خریدهای تیم پرسپولیس به همین سه بازیکن ختم نخواهد شد. پرسپولیس علاقمند است مهدی ترابی را هم به خدمت بگیرد. این بازیکن یک فصل دیگر با سایپا قرارداد دارد و چند روز پیش درویش – مدیر عامل این باشگاه گفته بود در صورتی که نتوانیم مهدی ترابی به یکی از تیم های خارجی بفرستیم از او در بازی های فصل آتی لیگ برتر بهره خواهیم برد.

البته گفته می شود باشگاه پرسپولیس در صدد است از طریق علی پروین رضایتنامه این بازیکن را از تیم سایپا بگیرد. علی پروین رابطه بسیار خوبی با درویش – مدیر عامل باشگاه سایپا دارد.

همچنین به نظر می رسد برانکو برای خط هافبک هم به دنبال فرشید باقری بازیکن استقلال است. پیش تر خبر رسیده بود برانکو با این بازیکن صحبت های جدی برای حضور در پرسپولیس داشته است. حال باید منتظر ماند و دید که این بازیکن در شرایطی که بیشتر از سوی علیرضا منصوریان به بازی گرفته می شود راضی به ترک اردوی آبی ها خواهد شد یا نه.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3enq6a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بمب محبوب برانکو با پرسپولیس دو ساله بست

برانکو ، پروین را تهدید کرد
برانکو در آستانه شکستن رکورد سلطان علی پروین