تاریخ انتشار: 1396/02/03 11:45
کد خبر: 215264

استقلال و نتایج ضعیف در هفته های پایانی لیگ برتر

بعد از قهرمانی در لیگ دوازدهم آنهم یک هفته مانده به پایان فصل، استقلال دچار یک بحران عجیب و غریب شد.
استقلال و نتایج ضعیف در هفته های پایانی لیگ برتر

استقلال مبتلا به یک سندروم وحشتناک که در هفته های پایانی به سراغ این تیم می آمد و همه داشته ها و اندوخته هایش را از بین می برد. در لیگ های سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم، استقلال در چند هفته پایانی زانو زد و پله پله از صدر دور و دورتر شد. اتفاقی که در این فصل هم در حال تکرار شدن است. استقلال منصوریان که در هفته بیست و ششم با یک امتیاز برتری نسبت به تراکتورسازی، دوم بود حالا در فاصله دو هفته مانده به پایان فصل، 2 امتیاز کمتر از تراکتورسازی دارد و سوم است.

لیگ سیزدهم

وقتی سوت پایان هفته بیست و ششم به صدا درآمد، استقلال با 50 امتیاز صدرنشین فصل بود آنهم در فاصله 4 هفته مانده به پایان. اما وقتی این 4 هفته سپری شد و زنگ پایان لیگ سیزدهم زده شد، استقلال فصل را روی پله پنجم تمام کرد با گرفتن 3 امتیاز از این 4 بازی مهم. فولاد با 57 امتیاز قهرمان شد درحالیکه در هفته بیست و ششم به اندازه استقلال امتیاز داشت و دوم بود.

لیگ چهاردهم

استقلال در هفته بیستم، دوم بود. در هفته بیست و یکم، سوم شد و روی همین رتبه تا پایان هفته بیست و چهارم ماند. در هفته بیست و پنجم، دو پله دیگر سقوط کرد و پنجم شد. همین رتبه را در هفته بعدی هم حفظ کرد. ولی در هفته بیست و هفتم، یک پله دیگر پایین رفت و به رتبه ششم نزول کرد. درنهایت هم فصل را به عنوان تیم ششم پایان داد.

لیگ پانزدهم

با یک امتیاز برتری نسبت به استقلال خوزستان، استقلال صدرنشین جدول در پایان هفته بیست و چهارم بود. در هفته بیست و پنجم این برتری را از دست داد، یک امتیاز عقب افتاد و دوم شد. یک هفته بعد، دوباره عقب افتاد و این بار سوم شد.

هفته بیست و هفتم برد، هم امتیاز استقلال خوزستان شد و به پله دوم برگشت. جدول در پایان هفته بیست و هشتم، استقلال را با 51 امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به پرسپولیس و استقلال خوزستان در صدر نشان می داد. در بازی هفته بیست و نهم، استقلال باخت و سوم شد درحالیکه 3 امتیاز کمتر از استقلال خوزستان و پرسپولیس داشت. وقتی لیگ یک هفته بعد تمام شد، استقلال همچنان سوم بود ولی فاصله اش با صدرنشین و تیم دوم به 5 امتیاز رسیده بود.

لیگ شانزدهم

در پایان هفته بیست و پنجم، استقلال هم امتیاز با تراکتورسازی و به دلیل تفاضل گل بهتر، دوم شد. یک هفته بعد، استقلال دوم بود ولی این بار یک امتیاز بیشتر از تراکتورسازی داشت. این فاصله یک امتیازی در هفته بیست و هفتم هم حفظ شد. ولی در پایان هفته بیست و هشتم، استقلال نه تنها دوم نبود بلکه به پله سوم نزول کرده و 2 امتیاز هم کمتر از تراکتورسازی داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pvngd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جنگ آبی های تهران و زرد پوشان اصفهانی بر سر ستاره ازبکستانی

استقلال و فراز و نشیب همیشگی در لیگ شانزدهم/ بازی با الاهلی در لیگ قهرمانان و روزهای حساس علیمنصور