تاریخ انتشار: 1396/02/03 12:11
کد خبر: 215249

یاغی به پرسپولیس پشت کرد/پیوستن رضاییان به استقلال،از شایعه تا واقعیت!

مدافع - هافبک سابق پرسپولیس در روزهای اخیر اقدامات عجیبی را انجام داده است.
 یاغی به پرسپولیس پشت کرد/پیوستن رضاییان به استقلال،از شایعه تا واقعیت!

، نزدیک به 2 ماه از جدایی رامین رضاییان از جمع پرسپولیسی ها می گذرد، در این مدت به نظر می رسد اتفاقات زیادی برای این مدافع ملی پوش رخ داده که مسکوت مانده است.

رابطه مجازی قطع شد

بعد از اینکه چند روز قبل رامین رضاییان تصمیم گرفت پستی که برای تبریک قهرمانی پرسپولیس در اینستاگرام قرار داده بود را پاک کند، حالا رابطه مجازی او با سرخپوشان نیز قطع شده است. هم تیمی های سابق رضاییان در پرسپولیس او را آنفالو کرده و دلیل این کار هم مشخص نیست. آخرین بار هم مهدی طارمی با یک شوخی عجیب و انتشار یک ویدیو از رامین رضاییان یاد کرده بود. از سوی دیگر فرشاد احمدزاده با رضاییان شوخی عجیبی در برنامه نود هفته گذشته داشت. رضاییان هم در واکنش به این اقدام هماهنگ پرسپولیسی ها، آنها را آنفالو کرده و بدین ترتیب رابطه مجازی بازیکنان پرسپولیس و رضاییان قطع شده است.

غیبت در جشن قهرمانی

با وجود تمام شایعاتی که پیرامون حضور رضاییان در جشن قهرمانی پرسپولیس وجود داشت، در نهایت این بازیکن سابق سرخپوشان تصمیم گرفت در ورزشگاه آزادی هم حاضر نشود. او در جشن قهرمانی تیمی که برایش بازی کرده بود، شرکت نکرد و برانکو نیز گفت که این بازیکن را بیش از حد بزرگ نکنید چون 5 بازی بیشتر برای ما بازی نکرده است.

اروپا کنسل شد؟

در شرایطی که صحبت های مبنی بر حضور رامین رضاییان در باشگاههای هلند و بلژیک وجود داشت، فعلا این موضوع در حد حرف باقی مانده است. محمدرضا مهدوی بازیکن سابق سرخابی ها که قرار  بود رضاییان را در این راه کمک کند، اعلام کرده به دلیل پیشنهاد کم مالی فعلا این بازیکن ملی پوش قرار نیست راهی اروپا شود. با این حال رضاییان این روزها در کمپ تیم ملی و زیر نظر مربی بدنساز تیم ملی تمریناتش را دنبال می کند.

رضاییان، یاغی جدید سرخابی؟

اتفاقاتی که در بالا به آن اشاره کردیم، این شایعه را کمی به واقعیت نزدیک می کند که رضاییان قصد دارد در فصل جدید راهی استقلال شود. این موضوع توسط هیچ مسئولی هنوز تایید نشده و رضاییان نیز واکنش مثبتی به آن نشان نداده اما پشت کردن او به پرسپولیسی ها نشان می دهد قابلیت یاغی شدن را دارد. همچنین دوستان نزدیک رضاییان در تیم راه آهن می گویند که او را به عنوان یک بازیکن استقلالی می شناختند و نمی دانند چطور سر از پرسپولیس در آورده است. تمام این شایعات دست به دست هم داده تا رضاییان را گزینه جدی استقلال برای فصل آینده بدانیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36lza7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خرمگاه: هیچ درخواستی برای جذب رضاییان نداشته‌ایم
فکر می‌کردیم او به اروپا رفته است

پاسخ صادقیان به اتهام استقلالی‌ها!
روزی دینم را به پرسپولیس ادا می‌کنم