تاریخ انتشار: 1396/02/04 07:44
کد خبر: 215110

استقلال اتحاد پرسپولیس را ندارد

 پسر تبریز معتقد است جنگ نایب‌قهرمانی در لیگ هنوز تمام نشده است. ستار که سال‌ها با پیراهن آبی خرامیده، راز پیچیدگی پازل را در التهاب ساق‌ها جست‌وجو می‌کند. از نگاه او ستایش لیگی که روزها را به بطالت نگذرانده، با چند کلمه خشک و خالی کافی نیست. این شما و این ستار همدانی که دوئل یادگار را رعدی تمام‌شده می‌پندارد و از جنگ‌های دقیقه90 حرف می‌زند.

  •      نبرد پنجشنبه تبریز چشم‌نواز از آب درنیامد؛ یک گل و دیگر هیچ!

بازی تحت‌الشعاع حاشیه‌ها بود و همین حواشی اجازه نداد صحنه‌های زیبا خلق شود. من برد تراکتور را به حساب بازی غیرمسئولانه مهره‌های استقلال می‌گذارم وگرنه نتیجه دیگری رقم می‌خورد و آبی‌ها دست خالی برنمی‌گشتند.

  •      حالا باید سند نایب‌قهرمانی را برای تیم قلعه‌نویی منگوله‌دار کنیم یا...؟

هیچ‌چیز معلوم نیست و تا 2هفته دیگر هزارجور اتفاق می‌افتد. شاید همین هفته جایگاه 2تیم دوباره عوض شود. تیمی که فکر کند کار تمام شده، مثل آب خوردن مات خواهد شد. تا آخرین سوت داوران در هفته سی‌ام باید صبر کنیم. جذابیت لیگ به همین اتفاقات است.

  •      شما که تا همین چندماه پیش کنار قلعه‌نویی می‌نشستید، فکر می‌کنید چرا توقع عشق تراکتورها درباره قهرمانی سوگلی آذربایجان محقق نشد؟

انتظار بجایی بود چون به هر حال این تیم پارسال دوم شده بود، اما برخی مشکلات در مسیر لیگ اجازه نداد تماشاگر به خواسته‌اش برسد. واقعیت این است که پشت پرده‌ها بزرگ‌ترین دشمن تراکتور بودند. مسایلی که باید کالبدشکافی شوند تا تیم راه جدید را پیدا کند. من اگر از تراکتور جدا شدم به خاطر حاشیه‌هایی بود که بخش عمده‌اش متوجه مدیریت می‌شد.

  •      اما استقلال... شما بارم نمرات تیم علی منصوریان را چطور می‌بینید؟

وقتی 80درصد شاکله تیم عوض شود و جوان‌ها تا حدی پاسخ اعتماد کادرفنی را دهند، باید راضی باشیم. می‌گویند تیم منصوریان خوب کار نمی‌کند. اگر استقلال زیبا بازی می‌کرد اما نتیجه نمی‌گرفت تا الان علی برکنار شده بود. در استقلال همه به نتایج نگاه می‌کنند و نگاه‌ها کمی بی‌رحمانه است.

  •      یعنی به سیاق قرمزها فصل بعد همای سعادت روی شانه‌های بچه‌های منصوریان خواهد نشست؟

رک بگویم من آن اتحادی که در پرسپولیس حاکم شده را در استقلال نمی‌بینم. جام را به تیمی می‌دهند که مدیریت، نیمکت، بازیکنان و هوادارانش وحدت داشته باشند. استقلال فعلا این شرایط را ندارد.

  •      و لیگ؛ خوب، بد، زشت... کدام واژه را برای توصیف این لیگ باید برگزید؟

خوب بود انصافا... عنصر جذابیت را داشت و تماشاگر را به ورزشگاه کشاند. تعطیلی‌هایش هم منطقی بود. وقتی از قبل همین تعطیلات، تیم‌ملی به جام‌جهانی رسیده، بهتر است خوشبینانه نگاه کنیم و بالاترین نمره را به لیگ بدهیم. برخی متاسفانه در هر شرایطی ساز مخالف می‌زنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jvnlo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



نقطه اشتراک استقلال و تراکتورسازی/ حکم فیفا