تاریخ انتشار: 1395/05/15 18:36
دو اشتباه، دو گل
کد خبر: 269771

سیاه جامگان 0 - سایپا 2؛ نتیجه عجیب در ثامن

شاگردان فرکی در بازی سوم خود توانستند با گل های مهدی ترابی و حامد شیری از سد سیاه جامگان بگذرند و به اولین پیروزی خود دست پیدا کنند.
سیاه جامگان 0 - سایپا 2؛ نتیجه عجیب در ثامن

سیاه جامگان در سومین بازی پیاپی خود در مشهد با سایپا روبرو خواهد شد، یاران کاظمی پیش از این در لیگ شانزدهم به یک تساوی و یک پیروزی دست پیدا کرده بودند و در بازی امروز به دنبال دومین پیروزی خود هستند، این در حالیست که نارنجی پوشان هنوز نتوانستند بردی را در فصل پیش رو دشت کنند، بازیکنان حسین فرکی تاکنون یک شکست و یک تساوی را به دست آوردند.

با گزارش زنده این بازی همراه "فرتاک ورزشی" باشید:

هفته سوم لیگ شانزدهم، ساعت 19 ورزشگاه ثامن مشهد

داور: علی صفایی  ؛  کمک ها: حسن ظهیری، ایوب غلامزاده

سیاه جامگان: آندره نازاریو، محسن آقایی، میثم حسینی، عباس کاظمیان، رضا شربتی، مصطفی احمدی، ایوب کلانتری، حمیدرضا علی عسگری، حسین بادامکی، روح الله سیف اللهی و عباس عسگری

سرمربی: فرهاد کاظمی

سایپا: الساندرو، جونیور لوپز، سیامک کوروشی، سعید لطفی، حامد شیری، امید خالدی، روزبه شاه علیدوست، علی قلی زاده، مهدی ترابی و غلامرضا رضایی

سرمربی: حسین فرکی

اخطار:

ایوب کلانتری(2+45)-محسن آقایی(55)  از سیاه جامگان

غلامرضا رضایی(23)-سیامک کوروشی (45)-حامد شیری (69)- الساندرو (71)  از سایپا

شرح گل:

سیاه جامگان 0 - سایپا 1 (دقیقه 41، مهدی ترابی): مهدی ترابی در یک صحنه عجیب اولین گل بازی را برای سایپا به ثمر رساند. در دقیقه  41 مسعود حسن زاده در محوطه جریمه سیاه جامگان صاحب توپ شد که ضربه او با آندره لوییز مقابل پای عباس کاظمیان افتاد که تعلل این بازیکن در دفع توپ این فرصت را به ترابی داد تا با یک ضربه تکمیلی در کمال تعجب بازی را به سود سایپا کند.

سیاه جامگان 0 - سایپا 2 (دقیقه 56، حامد شیری) : روی حرکت موثر احمد حسن زاده و خطای مدافع سیاه جامگان، سایپا صاحب یک ضربه پنالتی شد و حامد شیری این توپ را بر خلاف حرکت دروازه بان به گل دوم این تیم تبدیل کرد.

شرح بازی:

سایپا در بازی سوم خود موفق به پیروزی شد، آنها در هر نیمه این بازی موفق به ثمر رساندن یک گل شدند و در نهایت دو بر صفر خود را به عنوان تیم برتر این بازی معرفی کردند.  

بازی با حملات مشهدی ها آغاز شد این تیم در ده دقیقه ابتدایی یکی دو خطر را روی دروازه حریف به وجود آورد اما پس از فروکش کردن حملات این تیم، شاگردان حسین فرکی به پیش آمدند و این تیم را از کنار دروازه خود دور کردند، در لحظات میانی نیمه نیز هیچکدام از دو تیم موفق به ایجاد صحنه ای حساس و یا موقعیتی ویژه نشدند تا دقایق پایانی نیمه اول سربرسد و روی یک حرکت تیمی سایپایی ها موفق به فتح دروازه حریف شوند، گلی که در این نیمه به ثمر رسید حاصل حرکت موثر مسعود حسن زاده بود که با پی گیری ترابی باعث پیروزی تیم مهمان در این نیمه شد. پس از گل، مجددا سیاه جامگان میل به دروازه حریف کردند اما دو حمله این تیم که یک ضربه به تیر دروازه به همراه داشت برای میزبان کارگر نیفتاد تا شاگردان کاظمی بازی در نیمه اول را به تیم مهمان واگذار کنند.

اما در نیمه دوم و علی رغم تصور بر حملات پیاپی سیاه جامگان، این تیم نتوانست حملات موثری را روی دروازه حریف ایجاد کند و اتفاقا این سایپایی ها بودند که بازی روان تری را به اجرا گذاشتند و با حملات خود دروازه حریف را تهدید کردند و خیلی زود مزد بازی خوب خود را گرفتند، یک ضربه پنالتی و در نهایت گل دوم حاصل حملات ابتدای نیمه دوم سایپا بود.

پس از این گل مشهدی ها نتوانستند عملکرد مناسبی داشته باشند و البته در بعضی از دقایق بازی چیزی نمانده بود تا برای سومین بار دروازه خود را باز شده ببینند آنها در این نیمه یکی دو بار دروازه نارنجی پوشان را نیز تهدید کردند اما نتوانستند عملکرد مناسبی داشته باشند و به یک باخت خانگی تن در دادند و برای اولین بار در لیگ شانزدهم طعم تلخ شکست را چشیدند.

اتفاق ویژه

نتیجه نهایی این بازی دو اتفاق را برای اولین بار در این فصل رقم زد، سیاه جامگان با شکست در این بازی برای اولین طعم شکست را در لیگ برتر چشیدند و سایپا نیز با این پیروزی، اولین سه امتیاز خود را در لیگ فعلی به دست آوردند تا هر دو تیم نتایج مشابه یک پیروزی، یک شکست و یک تساوی را کسب کرده باشند.

بهترین بازیکن

مسعود حسن زاده را می توان بهترین بازیکن این بازی دانست، مهاجم جدید سایپا در این بازی توانست روی هر دو گل تاثیر زیادی داشته باشد، البته حسن زاده در چند موقعیت نیز می توانست خود اقدام به باز کردن دروازه حریف کند اما این اتفاق نیفتاد. به جز حسن زاده می توان از علی قلی زاده و مهدی ترابی نیز به عنوان بازیکنان برتر این بازی نام برد. دو بازیکن جوان سایپا در این بازی توانستند به عنوان دو مهره کارآمد در تیم سایپا خودنمایی کنند.

دقایق حساس:

دقیقه 1 – اولین موقعیت بازی برای مشهدی ها اتفاق افتاد و ضربه مهاجم این تیم از روی پاس سیف اللهی با واکنش دروازه بان سایپا به کرنر رفت.

دقیقه 41 – یک دقیقه پس از دریافت گل، سیاه جامگان اقدام به حمله ای خطرناک کردند و در این دقیقه عباس عسگری با ضربه ای محکم و زیبا دروازه سایپا را به خطر انداخت اما این تو تیر دروازه نارنجی پوشان را به لرزه انداخت.

دقیقه 1 + 45 – ارسال بلند مشهدی ها از روی ضربه ایستگاهی با ضربه سر مهاجم این تیم با اختلاف کمی از بالای دروازه سایپا به بیرون رفت.

دقیقه 53:  حرکت دیدنی قلی زاده در کناره ها و نفوذ او به محوطه سیاه جامگان و سپس پاس رو به بیرون او با ضربه محکم شاه علیدوست روبرو شد و شوت این بازیکن با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 59:  یک حمله دیگر از سایپایی ها موقعیت دیگری برای این تیم به وجود آورد، پاس حسن زاده به قلی زاده رسید اما ضربه بازیکن جوان سایپا برای این تیم گلی به همراه نداشت.

دقیقه 63: ضربه ایستگاهی مشهدی ها را ایوب کلانتری به سوی دروازه حریف زد اما این توپ با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 74:  یک فرصت دیگر برای بازیکنان تیم سایپا به وجود آمد اما ضربه حسن زاده با واکنش دروازه بان سیاه جامگان به کرنر رفت.

دقیقه 85: ضربه محکم مرادی از پشت محوطه جریمه با اختلاف کمی از کنار دروازه سایپا به بیرون رفت.

در حاشیه:

*در این بازی برای اولین بار از مجری جدید تبلیغات لیگ برتر رونمایی شد و برای اولین بار در فصل جدید ورزشگاه ثامن دارای تبلیغات محیطی شد.

* محمد خانزاده به دلیل مصدومیت به این بازی نرسید.

* علی رغم تصور هواداران تیم سیاه جامگان، رضا نورمحمدی در این بازی نیز نیمکت نشین شد تا وی تنها یک بار برای تیم جدیدش به میدان رفته باشد.

* رضا درویشی، مهاجم مشهدی ها در این بازی نیمکت نشین شده است تا دیگر مهاجم جنوبی این تیم یعنی عباس عسگری جانشین وی شود.

* آندره نازاریو آخرین دروازه بان برزیلی حاضر در لیگ برتر است که بالاخره در هفته سوم برای مشهدی ها به میدان رفت.

* دروازه بان برزیلی سیاه جامگان در این بازی با استفاده از کلاهی شبیه به کلاه پیتر چک در میدان حضور یافت.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z68vz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سیاه جامگان- سایپا/ عمو فرهاد پذیرای حسین آقا