تاریخ انتشار: 1396/02/05 11:32
کد خبر: 214935

مورد عجیب برانکو ایوانکوویچ

مورد عجیب برانکو ایوانکوویچ

سرمربی کروات پرسپولیس در دیدار برابر الهلال بار دیگر نشان داد که یا اعتقادی به تعویض کردن ندارد و یا اینکه تعویض های عجیب و برخلاف جریان بازی انجام می دهد.

پرسپولیس در دیداری که به پیروزی نیاز داشت نتوانست برابر الهلال عربستان پیروز از میدان خارج شود و این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید تا خیال تیم عربستانی از صعود به دور بعد راحت شود این درحالی است که کار سرخ پوشان پایتخت به اما و اگر در دیدار پایانی کشید.

نکته بسیار جالبی که درباره برانکو وجود دارد تعویض های عجیبی است که او انجام می دهد یا بهتر بگویم که این مربی کروات اصلا اعتقادی به تعویض ندارد.

در حالیکه پرسپولیس در این دیدار نیاز به پیروزی داشت برانکو دست به تغییر نمی زند. سامان نریمان جهان با توجه به خستگی علی علیپور می توانست کمک زیادی به پرسپولیس کند اما برانکو تنها یک تعویض آن هم در دقایق پایانی انجام داد و تعویض او بیشتر جنبه دفاعی و وقت تلف کردن داشت. این سوال بزرگ وجود دارد که مگر برانکو تیمش در این دیدار به پیروزی نیاز نداشت؟ چرا او چنین تعویضی را انجام داد؟

تعویض علوان زاده تنها تغییر عجیب برانکو نیست. او پیش از این هم در دیدار برابر الریان درحالیکه پرسپولیس به پیروزی نیاز داشت محمد انصاری را که یک مدافع است به بازی فرستاد تا علامت سوال بزرگی به وجود آید. درست است که پرسپولیس نیمکت خوبی ندارد اما حداقل نریمان جهان می توانست با توجه به توان بالایی که در بازیی هجومی دارد در این دیدار به پرسپولیس کمک کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kvnqv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل الهلال