تاریخ انتشار: 1396/02/05 12:22
مدیرعامل باشگاه اعلام کرد:
کد خبر: 214925

تکذیب شایعه فروش امتیاز لیگ برتری پارس جم

مدیرعامل باشگاه پارس جم شایعه فروش امتیاز این باشگاه به ماشین سازی را تکذیب کرد.​​​​​​​
تکذیب شایعه فروش امتیاز لیگ برتری پارس جم

، پارس جنوبی با بازی های فوق العاده ای که در لیگ آزادگان انجام داد و پس از سپری کردن 23 هفته بدون باخت، یک هفته مانده به پایان مسابقات صعودش به لیگ برتر را قطعی کرد.

هنوز چند ساعتی از شادی مردم جم نگذشته بود که خبری منتشر شد در خصوص اینکه مسوولان ماشین سازی قصد خرید امتیاز لیگ برتری پارس جنوبی جم را دارند و شاگردان تارتار سال آینده هم در لیگ دسته یک حضور خواهند یافت و مسابقات سخت و طاقت فرسای لیگ یک را به حضور شیرین در لیگ برتر ترجیح می دهند.

در این رابطه رضاییان مدیرعامل پارس جم گفت: این خبر را به شدت تکذیب می کنم. ما مشغول شادی هستیم و الان وقت این حرف ها نیست. به مردم خوب شهرستان جم هم این صعود را تبریک می گویم و می خواهم این را بدانند تا این لحظه هیچ مصاحبه ای در خصوص واگذاری امتیاز باشگاه انجام نداده ام و به امید خدا با قدرت به کارمان ادامه خواهیم داد.

او که از صعود این تیم به لیگ برتر حسابی خوشحال بود، در خصوص صحبت هایی که پیرامون این تیم به وجود آمده و بهانه کمبود امکانات، بیان کرد: این حرف ها شایعه ای بیش نیست.

امکانات ورزشی نفت بسیار قوی است و ما کاملا آماده برگزاری مسابقات لیگ برتر هستیم. دوستان ما در تیم ماشین سازی تبریز هم اگر قصد ماندن در لیگ برتر را دارند بهتر است از طریق دیگری اقدام کنند و بدانند ما حق مردم شهرمان را به هیچ قیمتی نمی فروشیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36lz6j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رویای غیرممکن پیام صادقیان