تاریخ انتشار: 1396/02/07 08:07
کد خبر: 214557

منصوریان به شدت خواهان جذب گادوین منشا

منصوریان به شدت خواهان جذب گادوین منشا

گادوین منشا مهاجم نیجریه‌ای پیکان که در پایان فصل بازیکن آزاد می‌شود، از همین حالا با پیشنهادهایی روبه‌روست. البته او علاقه زیادی به پرسپولیس دارد و بارها این مساله را نشان داده است. منشا در نیم‌فصل هم با پیشنهاد پرسپولیس روبه‌رو بود و حتی تلاش خود را برای انتقال به این تیم کرد ولی باشگاه پیکان اجازه جدایی نداد. حالا خبرهای زیادی درباره توافق قطعی او با پرسپولیس شنیده می‌شود ولی در این بین استقلالی‌ها هم بشدت خواهان جذب این بازیکن شده‌اند.

 

کاوه رضایی به‌طور علنی به منصوریان گفت دیگر در استقلال نمی‌ماند و فصل بعد به باشگاه دیگری نقل مکان می‌کند. این حرف‌های رضایی بشدت منصوریان را نگران کرد. او علاوه بر صحبت‌هایی که با سجاد شهباززاده برای بازگشت به استقلال انجام داد، در نظر دارد گادوین منشا را هم جذب تیمش کند. آبی‌ها حتی با مدیر برنامه‌های این بازیکن تماس گرفته‌اند و گفته‌اند خواهان مذاکره با او هستند.

به‌این ترتیب جنگ قرمز و آبی بر سر منشا بالا می‌گیرد. سال گذشته در نقل و انتقالات، برانکو و منصوریان رقابت شدیدی داشتند. بر سر وحید امیری این رقابت بیشتر بالا گرفت و حتی جنجال ساز شد. حالا هم منشا گزینه‌ای است که چنین پتانسیلی دارد. البته استقلالی‌ها وضع مالی‌شان نسبت به پرسپولیس خوب نیست و این مساله برای برانکو و تیمش یک امتیاز مثبت به حساب می‌آید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gvrjn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلالی شدن شهباززاده را کاوه رضایی تعیین می کند