تاریخ انتشار: 1396/02/07 08:27
کد خبر: 214554

آمار پرسپولیس در آسیا هم فوق‌العاده است/ شاگردان برانکو بهترین نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا

آمار پرسپولیس در آسیا هم فوق‌العاده است/ شاگردان برانکو بهترین نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا

تیمی که در بین چهار نماینده ایران کمترین امتیاز را کسب کرده‏ و شانس صعود کمتری دارد به لحاظ آمار بهترین تیم ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا است.
برای انتخاب اینکه از نگاه آمار چه تیمی بهترین بوده، سه فاکتور تعداد شوت، تعداد پاس و مالکیت توپ مورد بررسی قرار گرفته که تیم برانکو بین نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان در هر سه آیتم صدرنشین بوده است. اما جدا از برتری آماری مقابل استقلال، ذوب‌آهن و استقلال خوزستان پرسپولیس در گروه خودش هم آمار خوبی بر جای گذاشته است.
تیمی که حالا در رده سوم گروه چهارم قرار دارد و برای صعود چشم به اما و اگرها دوخته است در لیگ قهرمانان برخلاف کسب نتیجه، در آمارها قوی عمل کرده و از هر حیثی دومین تیم برتر جدول است. پرسپولیس در شوت‌های زده شده بعد از الوحده قرار دارد و در میانگین پاس، مالکیت توپ و در شوت‌های زده شده به سمت دروازه‌اش هم بعد از الهلال دومین تیم برتر گروه است. پرسپولیس در هر مسابقه به طور میانگین 14 شوت می‌زند و دوازده مرتبه هم به حریف اجازه می‌دهد که به سمت دروازه‌اش شوت بزند. وقتی همه آمارهای گروه را مرور می‌کنیم مشخص می‌شود پرسپولیس دومین تیم باکیفیت گروه است و حق دارد که به مرحله بعد صعود کند. پرسپولیس در پنج دیدار آسیایی‌اش، 70 شوت زده و میزان مالکیت توپش به طور میانگین 9/52 درصد بوده است. سرخ‌ها به طور میانگین در هر بازی 436 پاس ارسال کرده‌اند و ضمن برتری مقابل دیگر نماینده‌های ایران، الریان و الوحده تنها از الهلال در آیتم میانگین مالکیت توپ و تعداد پاس ضعیف‌تر عمل کرده‌اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bkwa8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منطق و برانکو، هر دو بر علیه پرسپولیس