تاریخ انتشار: 1396/02/07 15:14
کد خبر: 214497

فرصت انتقام سرمربی پرسپولیسی از صبا

سرنوشت بقا یا سقوط صبا در لیگ شانزدهم، به نبرد با شاگردان علی دایی گره خورده است. صبا برای قرارنگرفتن در منطقه سقوط جدول رده‌بندی، چاره‌ای به جز شکست‌دادن نفت‌تهران ندارد.
فرصت انتقام سرمربی پرسپولیسی از صبا

 سیاه‌جامگان این هفته نبرد بی‌دردسری با ماشین‌سازی پیش رو خواهد داشت. بین علی دایی و صبا، تاریخچه‌ای طولانی وجود دارد. او هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان مربی در این باشگاه حضور داشته است. شهریار در اولین سال‌های لیگ‌برتری‌شدن صبا، برای این تیم به میدان رفت و به باشگاه اعتبار بخشید. اعتباری که حالا ممکن است با سقوط به لیگ یک به دست خودِ دایی، خدشه‌دار شود.

قهرمانی جام‌حذفی در مشهد، بهترین خاطره دایی در لباس صباباتری بود. شهریار در خط حمله تیم تهرانی خوش درخشید و این تیم را راهی لیگ قهرمانان آسیا کرد. آن روزها گفته می‌شد نقش او در این تیم، فراتر از یک بازیکن است و همه تصمیم‌های فنی و حتی نقل و انتقالاتی توسط او گرفته می‌شود. تصور می‌شد دایی فوتبال‌اش را در صبا تمام کند. بهترین گلزن تاریخ تیم ملی اما آخرین گام‌های دوران بازی را در سایپا برداشت. شهریار در شروع لیگ پانزدهم، سرمربی صبای قم شد. او کارش را در این باشگاه دیرتر از همه تیم‌های دیگر شروع کرد و سرانجام فصل را در میانه جدول به پایان رساند. بحران‌های مالی باشگاه در طول فصل چند بار این مربی را برای جدایی ترغیب کرده بود. تصمیمی که سرانجام در پایان فصل گرفته شد تا دایی، قید نیمکت قمی‌ها را بزند. او حالا دوباره به صبا رسیده است. در هفته‌ای سرنوشت‌ساز. هفته‌ای که شاید، رابطه صبا و لیگ برتر را بعد از سال‌ها قطع کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36lx99

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیر تیم سیاه‌جامگان:

معامله دو سر برد پرسپولیس از خرید چشمی