تاریخ انتشار: 1396/02/08 10:33
کد خبر: 214354

میثاقیان: چاره ای جز شکست ماشین سازی نداریم/وضعیتم برای فصل بعد معلوم نیست

سرمربی تیم سیاه جامگان گفت:در این مدتی که به تیم سیاه جامگان آمده ام نسبت به گذشته پیر تر شده ام.
میثاقیان: چاره ای جز شکست ماشین سازی نداریم/وضعیتم برای فصل بعد معلوم نیست

اکبر میثاقیان در مورد شرایط تیم سیاه جامگان پیش از دیدار مقابل ماشین سازی بیان کرد:خوشبختانه در حال حاضر شرایط خوبی در تیم حاکم است،از روزی که به تیم سیاه جامگان پیوستم تمامی دیدارها حکم مرگ و زندگی برای ما داشت و 5 بازی را توانستیم نبازیم اما تنها یک دیدار را شکست خوردیم که همان باخت برایمان بسیار گران تمام شد.

وی ادامه داد: معتقدم بازیکنان می توانند در دیدار مقابل ماشین سازی عملکرد به مراتب بهتری را نسبت به چند دیدار گذشته از خود به نمایش بگذارند.

میثاقیان در ادامه گفت: در این مدتی که به تیم سیاه جامگان آمده ام نسبت به گذشته پیر تر شده ام.

سرمربی تیم سیاه جامگان در خصوص مصدومیت بادامکی و سیف الهی گفت: بادامکی از ناحیه دست آسیب دیده ولی با ما تمرین می‌کند. خوشبختانه سرما خوردگی سیف الهی بهتر شده و  چندروزی است که در تمرینات شرکت می کند و می تواند در دیدار روز شنبه تیم ما را همراهی کند.فعلا با کمبود شدید بازیکن مواجه هستیم ولی چاره ای نداریم جزء اینکه با همین تعداد نفرات کم مقابل ماشین سازی و پرسپولیس به میدان برویم.من فقط می‌خواهم خدا کمک‌مان کند تا در لیگ بمانیم.

وی درمورد تیم ماشین سازی اظهار داشت:بازی سختی است چرا که هر دو تیم در انتهای جدول رده بندی قرار داریم ولی شرایط تیم ما در جدول به مراتب از آن ها بهتر است و انشاالله بتوانیم ضمن ارائه بازی خوب و تماشاگر پسند با 3 امتیاز زمین مسابقه را ترک کنیم. تمام تلاش مان را می کنیم تا هر طور شده سیاه جامگان را در لیگ نگه داریم.

میثاقیان درباره رویایی کاظمی با بازیکنان تیم سیاه جامگان اذعان کرد:وی از دوستان فوتبالی ام محسوب می شود به هر حال فوتبال است و چاره ای ندارم جزء اینکه مقابل وی برای موفقیت تیمم تلاش کنم. امیدوارم روز شنبه بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد باشیم.

سرمربی تیم سیاه جامگان درپاسخ به این سوال که آیا فصل آینده هم در سیاه جامگان می ماند یا خیر،تصریح کرد:فعلا چیزی مشخص نیست و تمام تمرکزم را روی دو بازی آینده قرار داده ام تا بتوانم این تیم را در لیگ نگه دارم و پس از آن نشستی را با مدیران تیم برگزار می کنم درباره فصل بعد تصمیم گیری می کنم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bkwb9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



میثاقیان: برای جنگ به آبادان آمدیم

زوم مدیران سیاه‌جامگان به نتایج اکبر میثاقیان!
اختصاصی| کار خوب بی‌پاسخ نماند؛