تاریخ انتشار: 1396/02/09 19:34
کد خبر: 214066

هدیه طلایی اصفهان به منصوریان!

تیم سپاهان در خانه خودش تراکتورسازی را شکست داد تا تیم امیرقلعه نویی به رتبه سوم سقوط کند.
هدیه طلایی اصفهان به منصوریان!

دو تیم سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز، عصر امروز در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند.

قرمزهای تبریز که امیدوار بودند با کسب حداقل 1امتیاز در این بازی خودشان را در جایگاه دوم جدول نگه دارند، اسیر بازی خوب قناری های اصفهان شدند و به این ترتیب پله دوم و سهمیه مستقیم آسیا را در فاصله یک بازی مانده به پایان لیگ از دست دادند.

سپاهان اصفهان که با حضور کرانچار، حال و روز خوبی پیدا کرده از همان ابتدای بازی توانست با کنترل توپ و میدان، فوتبال خودش را به تراکتورسازی دیکته کند و اجازه خلاقیت را به بازیکنان قلعه نویی ندهد.

مهردادمحمدی در دقیقه34 توانست روی حرکت انفرادی، توپ را از بین پاهای سعیدآقایی عبور دهد و وارد محوطه جریمه تیم مهمان شود و در حالیکه اخباری برای دفع توپ از دروازه خارج شده بود، محمدی با ضربه ای محکم توانست دروازه او را از زاویه بسته باز کند.

پس از این گل، تراکتورسازان خیلی تلاش کردند تا روند بازی را به سود خود برگردانند اما بازی حساب شده سپاهان به آن ها این اجازه را نمی‌داد. بازیکنان سپاهان در نیمه دوم نیز با همین نوع بازی، قرمزهای تبریز را مهار کرند و حملات خودشان روی دروازه تیم اول شهر تبریز را حفظ کردند تا اینکه در دقیقه 89 رسول نوید کیا با خطای محمدزاده درون محوطه جریمه تراکتور سرنگون شد تا سپاهان صاحب یک ضربه پنالتی شود و این فرصت را فرید کریمی به گل تبدیل کرد تا اختلاف به 2 برسد.

سپاهان با این 3امتیاز خانگی به امتیاز45 رسید و پله چهارم جدول را از آن خودش کرد.

تراکتورسازی هم با توجه به برد استقلال در مشهد، با یک پله سقوط روی پله سوم ایستاد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rvjvw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



آیا هافبک پرسپولیس گرانترین بازیکن لیگ برتر می شود؟