تاریخ انتشار: 1396/02/09 21:08
کد خبر: 214034

برانکو: اعتصاب بازیکنان به من ربطی ندارد!/کلاهم را برای آنها که امروز جو علیه‌شان بود برمی‌دارم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جا دارد کلاهم را مقابل بازیکنان بردارم و بابت تلاش‌هایی که در طول فصل کرده‌اند به آنها تبریک بگویم.
برانکو: اعتصاب بازیکنان به من ربطی ندارد!/کلاهم را برای آنها که امروز جو علیه‌شان بود برمی‌دارم

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری بعد از دیدار مقابل ذوب آهن در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر در مورد تساوی 3 بر 3 گفت: قبل از هرچیزی تسلیت صمیمانه خودم را به دلیل شهادت شهدای مرزبان ایران بیان می‌کنم. این آخرین بازی ما در لیگ امسال در تهران بود، جا دارد به بازیکنانم تبریک بگویم. آنها روحیه و شخصیت خود را نشان دادند، بازی بود که می‌توانستیم با بهترین نتیجه به اتمام برسانیم آن هم بعد از دیدار حساس مقابل الهلال، جا دارد کلاهم را مقابل بازیکنان بردارم و بابت تلاش‌هایی که در طول فصل کرده‌اند به آنها تبریک بگویم، ذوب‌آهن همیشه مقابل ما تیم سرسختی است. در 2 سال اخیر که هدایت پرسپولیس را بر عهده دارم ذوب‌آهن تنها تیمی است که شکستش ندادیم. بعد از اینکه 2 بر صفر عقب افتادیم بازی را 2 بر یک کردیم و پس از اینکه 3 بر یک عقب افتادیم، بازی را به تساوی رساندیم. از هوادارانمان به خاطر حمایتشان در کل فصل و اینکه یار دوازدهم ما بودند تشکر می‌کنم، یک بازی سخت در تهران مقابل الوحده خواهیم داشت و امیدوارم بازیکنان به شرایط ایده آلشان باز گردند و بهترین کیفیت را ارائه دهند.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه بعد از بازگشت از عمان تیمش تمرین نکرده است، اظهارداشت: این یک مسئله بین بازیکنان و باشگاه است، بازیکنان دنبال حق و حقوق خودشان هستند و در اینجا نمی‌توانم قاضی و حکم باشم اما همیشه کنار بازیکنان هستم. وقتی بازیکنان تمرین نمی‌کنند ناراحت می‌شوم، وقتی الان می‌بینم نوراللهی و عالیشاه تمرین نمی‌کنند ناراحت می‌شوم، این شغلی است که من دارم.

 

وی در رابطه با اینکه هواداران نشان دادند با رفتار بازیکنان میانه خوبی ندارند و حتی کمتر از بلیتی که خریداری شده بود به ورزشگاه آمدند و آیا این حق هواداران است که بازیکنان تمرین نکنند و مقابل ذوب‌آهن به تساوی رسیدند، اظهار داشت: شما چطور فکر می‌کنید ما ساده می‌توانیم برنده شویم، همانطور که گفتم ذوب‌آهن تنها تیمی است که ما نتوانستیم مقابل آنها به پیروزی برسیم. آنها 2 سال پیاپی قهرمان جام حذفی شدند و همیشه در رده‌های بالایی جدول هستند، شما چطور پیش‌بینی می‌کنید که ما راحت می‌توانستیم برنده شویم. کلاهم را مقابل بازیکنان بر می‌دارم چرا که در چنین جوی که علیه آنها بود بازی کردند و بازنده نشدند. مسائل دیگر مربوط به این نشست نمی‌شود.

 

برانکو بیان داشت: نمی‌توانم در مورد اینکه چرا هواداران نیامدند نظر بدهم، فقط می‌توانم از هوادارانی که همیشه آمدند تشکر کنم، شاید باران مزید بر علت شده که هواداران کمتر بیایند.

 

برانکو در مورد عملکرد تیمش در نیم‌فصل دوم خاطرنشان کرد: متوجه این سئوال نمی‌شوم، ما قهرمان شدیم و با اختلاف ۱۲-۱۳ امتیاز هم به مقام قهرمانی رسیدیم. حالا ممکن است در طول فصل گاهی عملکرد ما بالا و پایین داشته اما در کل خیلی خوب کار کردیم و همه رکوردها را شکستیم.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه می‌گویند تیمش همه رکوردها را در هم شکسته اما به این نکته اشاره نمی‌کنند که اخیراً بازیکنان پرسپولیس رکوردی را شکستند که در این باشگاه سابقه نداشته و آنها به مدت ۳ روز اعتصاب کردند، گفت: این مسئله به من ارتباطی ندارد، موضوعی بین بازیکنان و باشگاه است، وضعیتمان را برای شما تشریح کردم و قصد ندارم در این مورد حکم یا قاضی باشم، من قاضی نیستم اما همیشه در کنار تیمم حضور دارم.

 

وی در مورد اینکه آیا او که اعلام می‌کند این مسئله ربطی به خودش ندارد و در صورتی که پرسپولیسی‌ها قبل از بازی با الوحده هم تمرین نکنند، اعتراضی ندارد، تصریح کرد: تنها چیزی که من می‌دانم این است که تمرین ما فردا ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه برگزار خواهد شد. من تعجب می‌کنم چرا کسی در مورد مسائل فنی بازی صحبت نمی‌کند.

 

در همین حین یکی از خبرنگاران اعلام کرد بازی بار فنی نداشت که بخواهد سئوالی بکند که برانکو گفت چطور بازی بار فنی نداشت؟ ذوب‌آهن برای جایگاه چهارمی می‌جنگد، این تیم عملکرد خوبی داشته و نتایج قابل قبولی کسب کرده است.

 

وی در پایان تصریح کرد: ما ۳ گل به ثمر رساندیم و می‌خواستیم برنده بازی شویم اما اشتباهاتی هم مرتکب شدیم، در کل کسی سئوال در مورد داوری هم نپرسید و به مشکلات اشاره‌ای نکرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jv7ze

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کامیابی نیا مسافر روسیه می شود؟/شاگرد تاثیر گذار برانکو در چالش جام جهانی
سال کامیابی کمال در روسیه