تاریخ انتشار: 1396/02/10 14:34
امسال 11 پاس گل دادم
کد خبر: 213918

مهدی‌پور: امیدوارم استقلال سپاهان را ببرد

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره بازی با پرسپولیس می‌گوید سرخپوشان بهترین بازی‌شان را در این دیدار رقم زدند حتی بهتر از بازی قبلی‌شان.
مهدی‌پور: امیدوارم استقلال سپاهان را ببرد

، مهدی‌پور درباره دیدارشان با پرسپولیس گفت: بازی خوبی مقابل پرسپولیس داشتیم بعد از گل‌هایی که به ثمر رساندیم برای حفظ آنه مجبور به عقب‌نشینی شدیم که همین موضوع باعث گل خوردن‌مان شد. در ادامه فرصت‌های بسیاری هم برای ضدحمله داشتیم اما متاسفانه نتوانستیم آنها را به گل تبدیل کنیم.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر آنکه قهرمانی پرسپولیس روی بازی این تیم تاثیرگذار نبود گفت: من این صحبت‌ها را قبول ندارم و معتقدم پرسپولیس با تمام وجود در این بازی به میدان آمد، آنها حتی نسبت به دیدار رفت‌مان در اصفهان بهتر هم بازی کردند آن هم به دلیل آنکه بازیکنان این تیم پیش از بازی با ما اعتصاب کرده بودند و نمی‌خواستند بازنده باشند و می‌خواستند حقانیت‌شان را درباره اعتراضشان به ثابت برسانند.

وی در خصوص عملکردش در این فصل خاطرنشان کرد: در این فصل هم در این بازی و هم در سایر بازی‌هایمان فرصت گلزنی داشتم اما متاسفانه نتوانستم گلی به ثمر برسانم اما خوشبختانه آمار خوبی را با 7 پاس گل در لیگ، 2 پاس در جام‌حذفی و 2 ارسال در لیگ قهرمانان آسیا از خود بجا گذاشت که اگر هم 3، 4 گل هم به همراه این آمار می‌داشتم مطمئنا فصل فوق‌العاده‌ای را رقم می‌زدم.

هافبک  ذوب درباره آنکه اگر در این بازی پیروز می‌شدند می‌توانستند سهمیه آسیایی را کسب کنند و پیروزی سپاهان مقابل تراکتور آنها را از هدفشان دور کرد می‌گوید: تنها فرصت ما برای کسب سهمیه آسیایی  دیدار هفته پایانی‌مان با پدیده است که اگر بتوانیم آنها را شکست دهیم و در آن سوی امیدوار باشیم که استقلال سپاهان را شکست می‌دهد. آن وقت باز هم می‌توانیم جز آسیایی‌های لیگ باشیم.

مهدی‌پور عملکردشان در رقابت‌های آسیایی را بهتر از سال گذشته نمی‌داند اما بد هم توضیف نمی‌کند: فکر نمی‌کنم امسال عملکردمان در آسیا بد بوده البته اگر بخواهیم با سال گذشته مقایسه کنیم که بهترین تیم آسیایی در مرحله مقدماتی شدیم بله؛ عملکردمان آنطور که باید و شاید نبوده‌ایم اما مطمئنا با پیروزی‌مان مقابل الاهلی به مرحله بعدی صعود خواهیم کرد و این را در هفته پایانی این رقابت‌ها به اثبات خواهیم رساند.

هفته گذشته صحبت‌هایی مبنی بر انتخاب سرمربی باشگاه ذوب‌آهن به گوش می‌رسید که بازیکن این تیم در این‌ رابطه و تاثیرش روی این بازی می‌گوید: صحبت درباره مربی دیگر در تیم ذوب‌آهن به هیچ عنوان روی تیم تاثیرگذار نبود و ما در رویارویی با سرخپوشان تمام نکاتی که آقای حسینی در جلسات آنالیز گفته بود را در زمین پیاده می‌کردیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rvjpz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس و خلعتبری / نفرت همچنان باقیست/داستان عشقِ کوتاه و نفرتیِ طولانی

 عباسیان: 4 گل خوردیم اما ضعیف نبودیم
نیمه اول باید کار را در می آوردیم