تاریخ انتشار: 1396/02/10 20:19
کد خبر: 213832

امیدواری نوراللهی برای بازگشت به پرسپولیس

احمد نوراللهی که برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی خود راهی تراکتورسازی شده بود، امیدوار است با توجه به کسری خدمتش شرایط بازگشتش به این تیم در ابتدای فصل آینده مهیا شود.
 امیدواری نوراللهی برای بازگشت به پرسپولیس

هافبک دفاعی سابق سرخپوشان که در نیم فصل با جدایی از جمع پرسپولیس راهی تبریز شد تا در تراکتورسازی دوران سربازی خود را پشت سر بگذارد، با دردسر بزرگی مواجه شده که او را از حضور در ترکیب شاگردان امیر قلعه نویی محروم کرده است.

با توجه به محرومیت تراکتورسازی از نقل و انتقالات، ستاره سابق پرسپولیس اکنون بلاتکلیف است و از شرایط بازی به دور مانده است. هر چند او در این مدت در تلاش بوده تا با تمرینات اختصاصی از نظر آمادگی خود را در شرایط ایده‌آل حفظ کند، با این حال با توجه به تداوم محرومیت تراکتورسازی در فصل آینده به نظر می‌رسد او همچنان دچار معضل بزرگی باشد.

 

با این حال با توجه به اینکه ماموریت سربازی احمد نوراللهی برای لشگر 16 عاشورا خورده، او مدتی که از بازی دور بوده نیز دوران سربازی‌اش محسوب می‌شود و با این حساب تا آغاز فصل آینده بیش از 6 ماه از دوران سربازی خود را پشت سر گذاشته است. نوراللهی البته امیدوار است با در نظر گرفتن 6 ماه کسری خدمتش و همچنین کسری حاصل از حضور خانواده‌اش در منطقه در دوران جنگ تحمیلی، موفق شود تا پیش از شروع فصل آتی بتواند بار دیگر به جمع پرسپولیس بازگردد.

باید دید نوراللهی موفق خواهد شد مجوزهای لازم برای کسر خدمت و بازگشت به پرسپولیس را دریافت کند یا فصل آینده را باید در تیمی نظامی دیگری به کار خود ادامه دهد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ene79

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 تراکتورسازی در آستانه فروپاشی