تاریخ انتشار: 1396/02/11 07:53
کد خبر: 213782

بمب پرسپولیسی ها در تور حریف قطری شان

پرسپولیس قرار است فصل آینده مبلغی کمتر از یک میلیارد تومان به مهاجم مدنظرش بدهد ولی در این شرایط پیشنهاد باشگاه الریان همه چیز را به هم ریخته است
بمب پرسپولیسی ها در تور حریف قطری شان

گادوین منشا، ستاره پیکان در فصل جاری، مدتی پیش با مسئولان باشگاه پرسپولیس به توافق رسید تا فصل آینده پیراهن این تیم را بر تن کند. هر چند مسئولان پرسپولیس و خود منشا تا به حال موضعی رسمی در مورد این توافق نداشته‌اند اما آنها از مدتی قبل با یکدیگر به صورت شفاهی توافق کردند. با این حال در چند روز گذشته شایعاتی هم در خصوص حضور این بازیکن در استقلال مطرح شد اما نزدیکان منشا خبر می‌دهند که اگر او بخواهد در ایران بازی کند قطعا به پیراهن پرسپولیس نزدیک‌تر است.
پرسپولیسی‌ها در حال حاضر مطمئن هستند که فصل آینده این مهاجم نیجریه‌ای پیراهن این تیم را بر تن خواهد کرد ولی خبر نه چندان خوب برای پرسپولیس این است که منشا در حال حاضر با یک پیشنهاد وسوسه‌کننده مواجه شده و همین موضوع حضور او در پرسپولیس را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است. تیمی که به منشا پیشنهاد داده را هواداران پرسپولیس به خوبی می‌شناسند؛ این تیم الریان قطر است که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 4 امتیاز از پرسپولیس گرفت و حالا هواداران پرسپولیس امیدوارند که آنها در بازی آخر نتیجه نگیرند تا تیم سرخپوش تهرانی به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود کند.
   منشا از ایران می‌رود؟
پرسپولیس قرار است فصل آینده مبلغی کمتر از یک میلیارد تومان به منشا بدهد ولی در این شرایط پیشنهاد باشگاه الریان همه چیز را به هم ریخته و کار پرسپولیس برای راضی کردن منشا بسیار سخت خواهد شد. پیشنهاد ارائه شده به منشا از سوی باشگاه الریان یک میلیون و هشتصد هزار دلار برای یک فصل است و منشا در صورت قبول کردن این پیشنهاد، مبلغی حدود 7 میلیارد تومان پول خواهد گرفت. این پیشنهاد را یکی از مسئولان الریان به منشا پیشنهاد داده است اما هنوز طرفین روی میز مذاکره به صورت مستقیم با یکدیگر مذاکره نکرده‌اند. از طرفی گفته می‌شود که الریان یکی، ‌دو مهاجم خارجی دیگر را هم در نظر دارد ولی گزینه مهم آنها برای تقویت خط حمله، جذب منشا است. این بازیکن هم به خوبی از پیشنهاد نجومی الریان استقبال کرده است و بعد از پایان رقابت‌های لیگ برتر، سفری به قطر خواهد داشت تا با مسئولان الریان مذاکره کند. با این پیشنهاد پرسپولیس قطعا نمی‌تواند منشا را برای حضور در این تیم راضی کند، در این راه فقط باید اتفاقاتی عجیب رخ دهد که رفتن منشا به قطر منتفی شود. در حال حاضر از دست دادن منشا اتفاق خوبی برای پرسپولیس نیست. برانکو امیدوار به جذب یک مهاجم گلزن بود ولی پرسپولیسی‌ها با این شرایط باید دنبال یک گزینه دیگر باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jv7mz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جنگ بزرگ برانکو و منصوریان/ استقلال یکی پس از دیگری بازیکنان پرسپولیس را می برد!