تاریخ انتشار: 1396/02/11 12:59
کد خبر: 213725

روز موعود: چپاروف و استقلال در آزادی

سرور چپاروف که توسط استقلال و علیرضا منصوریان به فوتبال ایران آورده شد، سرانجام باید در مقابل این تیم به میدان برود.
 روز موعود: چپاروف و استقلال در آزادی

پس از اینکه بختیار رحمانی نتوانست نقش پست شماره 10 را برای تیم منصوریان بازی کند، سرمربی استقلال با جدایی این بازیکن در پنجره زمستانی موافقت کرد. منصوریان چپاروف را برای جایگزین کردن با رحمانی درنظر داشت و این بازیکن حتی در تمرینات استقلال نیز شرکت کرد، اما در ادامه محرومیت استقلال از نقل و انتقالات باعث شد تا چپاروف هم بلاتکلیف بماند و در نهایت با پیشنهاد باشگاه سپاهان تصمیم گرفت برای نیم فصل به این تیم بپوندد.

 

در ابتدی حضور بهترین بازیکن سال آسیا در سال 2011 در جمع طلایی پوشان سپاهان، مشکلاتی پدیده آمد که منجر به استعفای تشریفاتی ویسی شد، چرا که سرمربی وقت سپاهان معتقد بود بدون مشورت او این بازیکن به تیم اضافه شده ولی به مرور این مسائل حل شد و ملی پوش فوتبال ازبکستان بیشتر توانست توانایی های خود را نشان دهد.

 

 

خروج ویسی از سپاهان را می توان مصادف با درخشش چپاروف دانست؛ چرا که این بازیکن در چند دیدار اخیر به مهره ای کلیدی برای طلایی پوشان تبدیل شده است و حالا سپاهان در تلاش است تا چپاروف را برای یک فصل دیگر هم در اصفهان نگه دارد.

 

ملی پوش فوتبال ازبکستان که در حال حاضر صحبت های زیادی در مورد آینده او شنیده می شود، این فرصت را دارد که برای دومین بار با سپاهان به ورزشگاه آزادی بیاید و مقابل تیمی قرار بگیرد که باعث و بانی حضور او در ایران هستند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36lrej

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امیدوارم استقلال با آندو و چپاروف اوج بگیرد