تاریخ انتشار: 1396/02/11 14:08
کد خبر: 213709

نیاز بیرانوند به فراموشی کابوس شنبه تلخ

علیرضا بیرانوند گلر شماره یک تیم ملی و پرسپولیس در مقابل ذوب آهن برای دومین بار طی این فصل 3 گل در یک مسابق دریافت کرد تا در کنار شعار هواداران روز سخت و البته تلخی برایش رقم بخورد.
 نیاز بیرانوند به فراموشی کابوس شنبه تلخ

علیرغم نمایش های خوب بیرانوند در لیگ شانزدهم که او را به نفر اول خط دروازه تیم ملی نیز تبدیل کرد، بیرانوند در دو دیدار برابر استقلال تهران و ذوب آهن نمایش خوبی نداشت و اگر دیدار اول و سه گلی که او دریافت کرد را به دلیل عملکرد بد خط دفاعی اش بدانیم، در مقابل ذوب آهن خصوصا روی گل سوم عدم تمرکز بیرانوند بود که باعث گل خوردن تیمش در روزی شد که هواداران نیز با خشم در ورزشگاه حاضر شده بودند و به دلیل تعطیل کردن تمرینات آنها را بی غیرت خطاب کردند.

 با این وصف هم هواداران پرسپولیس به این موضوع واقفند که بیرانوند در این فصل نگرانی های لیگ پانزدهم در خط دروازه را برای آنها به کلی از بین برده و هم بیراوند از نقش هواداران در عملکرد تیم آگاه است. به نظر می رسد بیرانوند که در سال آینده که سال منتهی به جام جهانی نیز است، باید هر چه زودتر اتفاقات رخ داده را فراموش کند و با انرژی و تمرکز کامل در چارچوب دروازه تیمش حاضر شود. هواداران پرسپولیس نیز باید با الزامات فوتبال حرفه ای اهمیت بیشتری بدهند تا در آینده بیشتر شاهد باشگاه هایی باشیم که به تعهدات خود بدون اعتصاب بازیکنان عمل می کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gvjox

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



پست اینستاگرامی عجیب و طعنه آمیز سوشا مکانی؛ خطاب به بیرانوند؟ +عکس

گلر پرسپولیسی ها باز هم تولید حاشیه میکند