تاریخ انتشار: 1396/02/11 14:28
کد خبر: 213706

دوست دارم در استقلال بمانم/ بزودی برای تمدید قرارداد مذاکره می‌کنم

هافبک جوان استقلال می‌گوید که بعد از بازی با سپاهان و التعاون در مورد تمدید قرارداد با این باشگاه مذاکره می‌کند.
دوست دارم در استقلال بمانم/ بزودی برای تمدید قرارداد مذاکره می‌کنم

امید نورافکن در مورد گل زیبایش به پدیده، بازی پیش رو برابر سپاهان و تمدید قراردادش صحبت‌هایی به زبان آورد که در ادامه می‌خوانید.

* گلی که به پدیده زدی شبیه گل فوتسالیست‌ها بود. تو توپ را با کف پای چپ‌ات روی پای راست انداختی و آن ضربه زیبا را زدی، قبلا فوتسال بازی کردی؟

من فوتسال هم بازی کردم و فنون این رشته ورزشی را به خوبی بلدم. در آن صحنه فکر کردم که با پای چپ نمی‌شود گل زد و به همین دلیل توپ را با کف پا روی پای راستم انداختم و خدا را شکر که ضربه‌ام وارد دروازه شد.

* این دومین گل تو از راه دور برای استقلال بود. در زدن این ضربه مهارت خاصی داری؟

راستش را بخواهید من از زمانی که فوتبالم را شروع کردم همیشه به یک فوتبال شوت‌زن معروف بوم چراکه در پشت محوطه جریمه اگر مدافعی جلویم نباشد می‌توانم ضربه‌ام را به سمت دروازه بزنم. باز هم می‌گویم که خدا را شکر در بازی با پدیده توپ روی پایم چسبید و موفق شدم گل بزنم.

* شوت‌هایت محکم است یا فنی؟

من از مربی‌هایی که در رده پایه داشتم یاد گرفتم در شوت‌زنی تایمینگ ضربه مهمتر از قدرت آن است. شما وقتی می‌خواهید ضربه‌ای را به سمت دروازه بزنید اگر بهترین زمان چرخش توپ را انتخاب کنید قطعا می‌توانید ضربه خوبی به سمت دروازه بزنید. اگر دقت کرده باشید من در بازی با پدیده پاس محسن کریمی را در بهترین زمان ممکن به سمت دروازه زدم که گل شد.

* این اولین‌باری در طول فصل بود که تو بدون امید ابراهیمی بازی می‌کردی. بازی در غیاب او چه فرقی داشت؟

راستش را بخواهید امید ابراهیمی سلطان هافبک وسط‌های لیگ ایران است و شما خودتان باید درک کنید که بدون او چقدر سخت می‌توانی بازی کنی. حتما می‌دانید که امید ابراهیمی تا آخرین لحظه در ترکیب استقلال بود ولی به یکباره پایش درد گرفت و نتوانست. من اولش خیلی ترسیده بودم اما بعد به مجید حسینی گفتم که باید هرطور هست جای خالی آقا امید را پر کنیم.

* تو در این بازی نقش امید ابراهیمی در بازی‌های قبلی را داشتی و مجید حسینی جای تو را. در این پست تا حالا بازی کرده بودی؟

حرف شما درست است من در بازی با پدیده باید جای امید ابراهیمی را پر می‌کردم و از عقب زمین بازیسازی را آغاز می‌کردم. من قبلا در این پست بازی کرده بودم و حتی در رده‌های پایه پست اصلی‌ام هافبک پشت مهاجم بود. خدا را شکر با گلی که زدم و با کمک سایر بازیکنان توانستیم در این بازی پیروز شویم.

* فکر می‌کنی بازی با سپاهان هم در غیاب امید ابراهیمی می‌توانی موفق باشی؟

راستش را بخواهید آنطور که من شنیده‌ام کادرپزشکی دارند تلاش می‌کنند تا امید ابراهیمی به بازی با سپاهان برسد که امیدوارم این اتفاق بیفتد. اگر هم آقاامید نباشد تمام تلاشم را می‌کنم که بتوانم بهترین نمایش را داشته باشم تا هواداران را خوشحال کنیم.

* فکر می‌کردی استقلال بتواند شکست برابر پدیده را جبران کند؟

در نیمه اول گلی که خوردیم باعث شد تا آخر نیمه کمی با استرس بازی کنیم اما بین دو نیمه هم قسم شدیم که هوادارانمان را خوشحال کنیم. ما در نیمه دوم سراپا حمله شدیم و خدا را شکر که توانستیم در این بازی پیروز شویم.

* و در مورد شادی گلت صحبت کن. این شادی شبیه شادی گل مسلمان و احمدزاده نبود؟

تمرین که نکرده بودم ولی فکر می‌کنم من در تمام بازی‌های قبلی هم که گل زده بودم بعد از گل به آغوش علیرضا منصوریان رفتم. در این بازی هم شادی گل جالبی با علیرضا منصوریان انجام دادم که فکر می‌کنم مخصوص به خودم بود و البته آنطور که متوجه شدم هواداران هم از این شادی گل لذت برده‌اند.

* حتما می‌دانی که بحث تمدید قرارداد تو بحث روز استقلال است. چرا این کار را زودتر انجام نمی‌دهی؟

من با مدیران باشگاه صحبت کرده‌ام و گفته‌ام که اجازه بدهند در این دو بازی حساس برابر سپاهان و التعاون تمرکزم روی تیم باشد و بعد از آن به طور قطع با مسئولان باشگاه وارد مذاکره می‌شوم. مدیران استقلال شرایط من را قبول کرده‌اند و مشکلی وجود ندارد.

* دوست داری در استقلال بمانی؟

من در استقلال بهترین روزهایم را سپری کرده‌ام  و مطمئنا دوست دارم در این تیم بمانم. ان‎شاءالله بعد از مذاکرات با مسئولان باشگاه تصمیم نهایی‌ام را می‌گیرم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bka79

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 تاثیر غیبت نورافکن در ترکیب استقلال

امید طعم غضب منصوریان را یکبار چشیده بود
اختصاصی| وضعیت نورافکن دوباره قرمز شد؛