تاریخ انتشار: 1396/02/11 16:21
کد خبر: 213675

واکنش های مشابه به فحاشی اسطوره پرسپولیس و ستاره بارسلونا!

شنبه‌شب بارسلونا در داربی پرحاشیه کاتالونیا موفق شد با سه‌گل اسپانیول را شکست بدهد. طبق معمول یکی از بازیکنان بارسا که در این بازی در کانون حواشی قرار داشت و از هواداران حریف کلی فحش خورد، جرارد پیکه بود.
واکنش های مشابه به فحاشی اسطوره پرسپولیس و ستاره بارسلونا!

مدافع جنجالی بارسا بعد از پایان بازی در مورد اتفاقاتی که رخ داد به خبرنگاران گفت: «همیشه از بازی و پیروزی در این استادیوم و زمین رئال‌مادرید لذت برده‌ام. عمده هواداران اسپانیول مودب هستند اما اقلیت فحاشی هم در بین آنها وجود دارد؛ همان‌هایی که عقده‌های روانی خودشان را خالی می‌کنند و جملاتی خطاب به خانواده‌هایشان می‌گویند.»

 

جالب است که همین چندماه پیش علی دایی هم دقیقا همین واکنش را به فحاشی علیه خودش نشان داد که در آن زمان کلی سروصدا کرد. روز آخر پاییز سال گذشته، استقلال در جام‌حذفی مغلوب نفت تهران شد و از گردونه این مسابقات کنار رفت. در طول آن بازی برخی تماشاگران به دایی فحاشی کردند. سرمربی نفت هم در نشست خبری جملات جنجالی در این مورد به زبان آورد که همه خبرگزاری‌های معتبر آن را بازتاب دادند.

 

دایی گفته بود: «من برای هواداران استقلال احترام قائلم، اما هوادارانی که روی سکوها به من فحش دادند، به پدر، مادر و خواهر خودشان فحاشی کردند. اگر حرفی دارند رودرروی من بگویند.» در همان زمان هم خیلی‌ها گفتند این ادبیات دایی مناسب نیست و نباید جواب توهین را با توهین داد. درست یا غلط اما حالا جرارد پیکه هم همان مشی را در پیش گرفته؛ آنچه نشان می‌دهد تحمل ستاره‌ها و افراد سرشناس هم حد و اندازه‌ای دارد!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48n7wl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طعنه پیکه به سرمربی رئالی باشگاه مالاگا
پس از بازی با اسپانیول