تاریخ انتشار: 1396/02/14 07:57
کد خبر: 213047

پرسپولیسی‌ها باید قدر این پیراهن را بدانند

حمیدرضا علی‌عسگری بعد‌از جدایی از پرسپولیس همواره شرایط دشواری را در لیگ تجربه کرده است. او معتقد است وقتی بازیکنی در پرسپولیس و ورزشگاه آزادی توپ می‌زند بعد از جدایی از این تیم حتما شرایط سختی را تجربه می‌کند.
پرسپولیسی‌ها باید قدر این پیراهن را بدانند

 علی‌عسگری در خصوص شرایط کلی خودش در این سال‌ها،حواشی ایجاد شده برای پرسپولیس، سقوط ماشین‌سازی به لیگ یک و... به ما پاسخ می‌دهد.

  •     بعد از جدایی از پرسپولیس تیم‌هایی همچون راه‌آهن، سیاه‌جامگان و ماشین‌سازی را انتخاب کردی. انتخاب و پیشنهاد‌های بهتری نداشتی؟

به هر حال به دلیل دوستی که با آقا فرهاد داشتم تصمیم گرفتم این تیم‌ها را انتخاب کنم. اما در این دوسال سعی کردم با دور بودن از تهران تمرکز بیشتری روی فوتبالم داشته باشم. چندپیشنهاد خوب از تیم‌هایی مثل سایپا و صنعت نفت داشتم اما ترجیح دادم بازهم با کاظمی همکاری کنم و به ماشین‌سازی رفتم. وقتی به تبریز رفتم فکر نمی‌کردم این تیم سقوط کند چون زیرساخت و امکانات خیلی خوبی داشت اما متاسفانه در  ابتدای فصل تیم خوبی بسته نشده بود.

  •      برای فصل آینده تصمیمی نگرفته‌ای؟

یک بازی دیگر مانده و هنوز نقل و انتقالات شروع نشده است. می‌خواهم بعد از پایان لیگ چند روز استراحت کنم بعد از آن یک انتخاب خوب داشته باشم تا دوباره به تیم ملی دعوت شوم. البته این فصل به رغم اینکه ماشین‌سازی سقوط کرد به نظر خودم من شرایط خوبی داشتم و دوباره اعتماد به نفس خوبی کسب کردم.

  •     مگر اعتماد به نفس و تمرکزت را از دست داده بودی؟

سال آخری که در پرسپولیس بودم به دلیل کمبود بازیکن مجبور بودم در پست‌های مختلف بازی کنم. وقتی در دفاع چپ بازی می‌کردم برانکو از عملکرد من رضایت کامل داشت من هم با وجود آسیب‌دیدگی شدیدی که از ناحیه کشاله داشتم با تمام وجودم برای تیم محبوبم بازی می‌کردم. در چند بازی به خاطر درد کمی افت کردم بعد از آن هواداران خیلی به من کم لطفی کردند که کمی تمرکز و اعتماد به نفسم را از دست دادم.

  •     دوست داری باز هم به پرسپولیس برگردی؟

من عاشق پرسپولیسم و هنوز هم قلبم با این تیم است. شاید وقتی بازیکنی در این تیم بازی می‌کند قدر روزهایی را که پیراهن این تیم را بر تن می‌کند را نمی‌داند، باید قدر این همه هوادار و بازی کردن در ورزشگاه آزادی را بداند. من پرورش یافته این تیم هستم و سال‌ها در این تیم بازی کردم و آرزوی قلبی من این است تا بازهم به پرسپولیس برگردم.

  •     برانکو به تو اعتقاد داشت اما بعد از جلسه‌ای که با طاهری داشتی شرایط جوری رقم خورد تا از پرسپولیس جدا شوی.در این خصوص صحبت کن.

برانکو واقعا به من اعتقاد کامل داشت حتی نامم در لیست او برای تمدید قرار داد وجود داشت اما متاسفانه در آن برهه زمانی شدیدا مشکل مالی داشتیم حتی برای غذا مشکل داشتیم. همه این مسائل باعث شد تا از مشکلات مالی باشگاه انتقاد کنم و مصاحبه‌ای انجام دادم. فردای روزی که مصاحبه کردم به دفتر آقای طاهری رفتم ایشان با عصبانیت نسبت به مصاحبه من انتقاد کردند من هم از کوره در رفتم و جوانی کردم و عصبی شدم. بعد از آن جلسه جدایی من شکل گرفت و در نهایت من از پرسپولیس رفتم.

  •     پرسپولیسی‌ها چند روز تمرین نکردند، بعد از بازی ذوب‌آهن هم بیانیه دادند، حتی علیرضا بیرانوند در مصاحبه‌ای از هواداران انتقاد کرد و گفت از پرسپولیس جدا می‌شود. نظرت در خصوص این مسائل چیست؟

من نمی‌خواهم بگویم بزرگ‌تر یا بازیکن با سابقه این تیم هستم چون اصلا دنبال این مسائل نبودم، من حتی وقتی پرسپولیس بودم دنبال بازوبند هم نبودم. به نظر من بازیکنان پرسپولیس باید خویشتنداری بیشتر نشان می‌دادند. بازیکن حق دارد به خاطر مطالباتش اعتصاب کند ولی هواداران نباید زحمات بازیکنان را نادیده بگیرند. من با بیرانوند دوست هستم او هم آن مصاحبه را وقتی احساسی شده بود انجام داد چون بیرانوند عاشق پرسپولیس است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3za57n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 ستاره شماره هفت سرخپوشان سفیر اوتیسم شد(عکس)

چشم برانکو به دست های دروازبان ذوب آهن

برانکو کمی دور اندیش باشد
بی اعتنایی آقای سرمربی به نیمکت

اختصاصی/ احتمال خروج کاپیتان از تیم برانکو