تاریخ انتشار: 1396/02/14 10:09
کد خبر: 213031

آخرین فرصت جوانان پرسپولیس

پرسپولیس مسابقه هفته آخرش در لیگ شانزدهم را باید برابر سیاه‌جامگان مشهد برگزار کند. اگرچه این دیدار برای تیم مشهدی بسیار مهم است اما حکایت برای پرسپولیس فرق دارد.
آخرین فرصت جوانان پرسپولیس

سرخپوشان کارشان را در لیگ امسال انجام داده‌اند و حالا خودشان را برای بازی با الوحده امارات آماده می‌کنند؛ یک مسابقه بسیار مهم که حکم مرگ و زندگی را برای قرمزها دارد. به این ترتیب این‌طور به نظر می‌رسد که در آخرین بازی برای اولین بار برانکو به تعدادی از جوانانش فرصت جدی بازی بدهد. با توجه به اینکه تا اینجای کار غیبت وحید امیری در این دیدار قطعی شده، به نظر می‌رسد سامان نریمان‌جهان بار دیگر فرصت حضور در ترکیب اصلی را به دست خواهد آورد. سامان پیش از این در دو بازی برابر نفت تهران و پدیده مشهد فیکس شده بود و حالا می‌تواند در این زمینه هت‌تریک کند.
پرسپولیس در این مسابقه سروش رفیعی را هم به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و این شاید بهترین فرصت برای احسان علوان‌زاده باشد که در ترکیب اصلی سرخ‌ها به میدان برود. علوان‌زاده این اواخر فرصت‌های چند دقیقه‌ای برای بازی داشته و توانسته خودی نشان بدهد. این بازیکن در مسابقه با ذوب‌آهن هم یک لایی‌ تروتمیز به مهدی رجب‌زاده انداخت که تبلیغ خوبی برایش شد. علوان‌زاده در این مدت رگه‌هایی از استعداد را در خودش نشان داده و حالا می‌تواند میخش را محکم بکوبد. در مورد او گفته می‌شود چون فصل آینده از فهرست زیر 23ساله‌ها خارج شده و سهمیه بزرگسالان تلقی می‌شود، برانکو تمایل چندانی برای حفظ این بازیکن ندارد. اگر این فرضیه درست باشد، مشهد آخرین و بهترین ایستگاه برای خودنمایی احسان خواهد بود.
فاصله دو بازی با سیاه‌جامگان و الوحده بسیار کم است و بنابراین این احتمال وجود دارد که برانکو به برخی دیگر از بازیکنانش مثل طارمی و محسن مسلمان استراحت بدهد. اگر این اتفاق رخ بدهد، می‌توان انتظار داشت که نفراتی مثل طاهرخانی و کرملاچعب هم فرصت حضور در میدان را پیدا کنند. طاهرخانی هنوز خیلی جوان است و قطعا در پرسپولیس خواهد ماند، اما کرملاچعب که به خاطر نیمکت‌نشینی در جمع سرخپوشان تیم ملی جوانان را هم از دست داده، ممکن است فصل آینده در این تیم نماند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dmv5w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس تیمی با یازده بازیکن و یک مربی؛ خالی از مهره و تفکر کارگشا / چوک و باقری دقیقا چه کار می‌کنند؟