تاریخ انتشار: 1396/02/22 15:12
کد خبر: 211253

باید کار العین را در آزادی تمام کنیم

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: باید کار العین امارات را در ورزشگاه آزادی و در حضور هواداران تمام کنیم.
باید کار العین را در آزادی تمام کنیم

به گزارش فرتاک ورزشی، علی چینی درباره تقابل استقلال با العین امارات در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: تیمی که می‌خواهد قهرمان آسیا شود، نباید فرقی داشته باشد که با العین بازی کند یا الهلال. همه بازیکنان به این نتیجه رسیده‌اند که فرقی ندارد با چه تیمی روبه‌رو شویم. وقتی نیت قهرمانی آسیا باشد، باید برای پیروزی در هر دیداری تلاش کنیم.

وی افزود: البته از یک بابت برای بازی با العین خوشحالیم، اینکه یک بازی در آزادی خواهیم داشت و حضور هواداران به ما کمک خواهد کرد. می‌توانیم از امتیازات میزبانی استفاده کرده و کار العین را در آزادی تمام کنیم.

مربی تیم فوتبال استقلال در رابطه با وضعیت مصدومیت امید ابراهیمی خاطرنشان کرد: ابراهیمی مصدومیت جزئی دارد و قرار شده که دکتر نوروزی و ستوده به او رسیدگی کنند. اطلاعات ما هم در همین حد است و امیدوارم زودتر برسد.

چینی در خصوص اینکه به جای استیو جونز مربی بدنساز کارهای بدنی بازیکنان را برعهده گرفته و آیا از این موضوع رضایت دارد یا نه، گفت: من کاری را که علی آقا (منصوریان) از من خواسته را انجام می‌دهم. کارهای بدنی را جونز انجام داده و ما هم بیشتر وظیفه سرحال نگه داشتن و یا به قول معروف «رفرش» بازیکنان بود.

وی در مورد قراردادی که فرشید باقری با پرسپولیس بسته است، تصریح کرد: باقری یکسال دیگر با ما قرارداد دارد. از طری، باقری یکی از بازیکنان خوب ایران است و فکر نمی‌کنم منصوریان به راحتی او را از دست دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aza7v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حضور منتظری در اردوی استقلال خوزستان

لقب جدید هوادران برای کاوه رضایی
هوادران استقلال بیکار ننشستند