تاریخ انتشار: 1395/05/17 14:37
کد خبر: 269375

هدیه ویژه کریم باقری به خبرنگاران

اولین تمرین پرسپولیس پس از پیروزی این تیم مقابل گسترش فولاد برگزار شد.
هدیه ویژه کریم باقری به خبرنگاران
 به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از برد این تیم مقابل گسترش فولاد امروز از ساعت 13 در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد که گزارش این تمرین را در زیر می‌خوانید:

*بازیکنان پرسپولیس بلافاصله پس از رسیدن به تهران به محل تمرین آمده تا تمرین خود را پیگیری کنند.

*مهرداد فلاحت‌گر از بازیگران و کارگردانان تلویزیون و سینمای کشورمان امروز در محل تمرین پرسپولیس حاضر شد و عملکرد شاگردان برانکو را تماشا کرد. این در حالی است که این فیلمساز فیلمی هم درباره مرحوم هادی نوروزی ساخته و قرار است به زودی مراسم رونمایی از این فیلم برگزار شود.

*تمرین امروز بدون حضور تماشاگران و فقط با حضور خبرنگاران همراه بود.

*بازیکنانی که روز گذشته مقابل گسترش فولاد بازی کرده بودند دقایقی دور زمین دویده و سپس به استخر و سونا رفتند تا خستگی بازی دیروز را از تن بیرون کنند.

*بازیکنان نیمکت‌نشین یا بازیکنانی که روز گذشته فرصت کمی به آنها رسید تا بازی کنند امروز پس از دویدن دور زمین به انجام بازی فوتبال در نصف زمین پرداختند.

*کریم باقری و ایگور پانادیچ دو مربی پرسپولیس هم در این بازی تمرینی همراه بازیکنان بازی کردند.

*زمانی که برانکو مشغول گفت‌وگو با خبرنگاران بود کریم باقری حدود 10 توپ به سمت اصحاب رسانه شوت کرد که اگر خبرنگاران مواظب نبودند شاید این ضربه‌های محکم باقری آنها را دچار مشکل می‌‌کرد. این در حالی است که باقری عنوان کرد این شوت‌ها را به عنوان هدیه روز خبرنگار به سمت خبرنگاران زده است!

*محمدامین آرام‌طبع که این روزها دوران نقاهت را طی می‌کند پس از تمرینات ابتدایی با سرخ‌پوشان برای پیگیری درمان خود زیر نظر کادر پزشکی قرار گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48kmnw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مأموریت ویژه به باقری سپرده شد