تاریخ انتشار: 1395/05/17 16:01
کد خبر: 269367

می‌گویند آخر بازی یک لحظه خوابمان برد! آقا مگر می‌شود؟

روزنامه خبرورزشی نوشت: استقلال همچنان روی نوار ناکامی گام برمی‌دارد و به رغم حمایت تماشاگران از منصوریان در پایان جدال با نفت آبادان، نمی‌شود این مسئله را کتمان کرد که تیم مشکلات فنی دارد.
می‌گویند آخر بازی یک لحظه خوابمان برد! آقا مگر می‌شود؟

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، حالا دیگر نمی‌شود همه چیز را گردن بی‌پولی یا امکانات کم انداخت چون استقلال در این فصل هم پول داشته و هم امکانات. اتفاقاً دیروز که با جواد زرینچه تماس گرفتیم هم همین اعتقاد را داشت و از نتایج اصلاً رضایت نداشت.

شما در پایان هفته دوم تأکید داشتید که باید از استقلال و منصوریان حمایت کرد. الان هم همین نظر را دارید؟

ببینید، منِ جواد زرینچه چه حمایت بکنم و چه نکنم، تیم به کارش ادامه می‌دهد و موفقیت آن هم آرزوی ماست اما انتظار از منصوریان خیلی بالاست. مردم حق دارند. تیم در فصل نقل و انتقالات کلی بازیکن خوب خریده و متحول شده است. خب همه انتظار داشتند تیم بعد از این اتفاقات، بهتر شود اما انتظارات برآورده نشده و نقاط ضعف هم که برطرف نشده به کنار، استقلال جمعه‌شب آنقدر بی‌برنامه بود که گاهی اوقات فاصله میان مدافعان و مهاجمان این تیم به 75 متر می‌رسید. از آن بدتر اینکه مربیان استقلال مصاحبه کرده‌اند و می‌گویند آخر بازی یک لحظه خواب‌مان برد. آقا مگر می‌شود در حضور 60 هزار تماشاچی آدم خوابش ببرد؛ آن هم در شرایطی که در دقایق پایانی باید حواس همه ششدانگ جمع باشد؟ آقایان مربیان، استقلال جای خوابیدن نیست. باید کار کنید و به نتیجه برسید. هیچ عذر و بهانه‌ای هم قابل قبول نیست. مردم بدون هیچ چشمداشتی به استادیوم می‌آیند و حق طبیعی آنهاست که تیم محبوب‌شان خوب نتیجه بگیرد.

 

به نظرتان تا چه زمانی به منصوریان فرصت می‌دهند؟

من اگر انتقاد می‌کنم، دلم می‌سوزد، خاک استقلال را خورده‌ام، دوست دارم استقلال با منصوریان تا هفته پایانی لیگ ادامه بدهد و موفق هم بشود اما اگر شرایط همین‌طوری جلو برود، به نظرم هیأت مدیره باید قبل از بازی با پرسپولیس جلسه اضطراری بگذارد. البته ماحصل این جلسه به احتمال 99 درصد حفظ منصوریان خواهد بود اما روی همان یک ‌درصد هم باید برنامه‌ریزی کرد تا اگر قرار بر تحول شد، دستپاچه نشوند و برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشند. به هر حال استقلال تیم پرطرفداری است و مردم توقع دارند تیم را در اوج ببینند. در این فصل خوشبختانه کسی حرف از مشکلات مالی نمی‌زند و به نظر می‌رسد پول به تیم تزریق شده است. امکانات خوبی هم آورده‌اند و اردوی تدارکاتی مناسبی نیز قبل از لیگ رفته‌اند بنابراین بدیهی است که ماحصل این اتفاقات باید کسب نتایج مطلوب باشد.

 

عده‌ای معتقدند از وجود منصور پورحیدری روی نیمکت آن‌طور که باید، استفاده نمی‌شود و او می‌تواند در لحظات حساس کمک‌حال استقلال باشد.

به نظرم منصورخان اصلاً نباید با این حال تحت فشار قرار بگیرد. او جزو چهره‌های ماندگار و تاریخی استقلال است و سلامتی‌اش از همه چیز مهم‌تر است. مهم‌تر از پول، موقعیت، سرپرستی و حتی کمک به استقلال. نباید پورحیدری را با دست خودمان فدا کنیم. به نظرم در این مقطع باید به فکر سلامتی منصورخان باشیم و از وجود چهره‌ای دیگر به عنوان سرپرست روی نیمکت استقلال استفاده کنیم. این باشگاه پیشکسوتان خوشنام و کاربلد که بتوانند سرپرستی تیم را بر عهده بگیرند، کم ندارد و می‌تواند از وجود عزیز دیگری استفاده کند. چهره‌های بزرگی هم هستند که می‌توانند به خود منصوریان کمک فکری بدهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vpn66

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مقایسه تیم برانکو با استقلال