تاریخ انتشار: 1396/02/25 13:22
کد خبر: 210657

وضعیت مبهم سرخابی‌های اهواز در لیگ هفدهم

دو تیم فولاد خوزستان و استقلال خوزستان هیچ فعالیت نقل و انتقالاتی برای لیگ هفدهم تاکنون انجام نداده اند، هنوز معلوم نیست کدام سرمربی روی نیمکت این دو تیم در فصل آینده می نشیند.
 وضعیت مبهم سرخابی‌های اهواز در لیگ هفدهم

فولاد و استقلال خوستان دو تیم اهوازی حاضر در لیگ هفدهم هنوز وضعیتشان مشخص نیست.

فولاد خوزستان که لیگ هفدهم را در رتبه دهم با 35 امتیاز به پایان رساند هنوز برای سرمربی تلاشی نکرده است، به نظر می رسد احتمال تمدید قرارداد با نعیم سعداوی یکی از انتخاب هاست  و گزینه های دیگری چون یحیی گل محمدی و سید کوروش موسوی به نیمکت این باشگاه نزدیک هستند.

البته فولادی ها با چند بازیکن خود جهت تمدید قرارداد صحبت های مختصری انجام داده اند اما هنوز لیست مشخصی برای خرید در دست مدیرعامل نیست. قرمزهای اهوازی که دو فصلی است نتایجی دور از انتظار هواداران می گیرند باید هرچه زودتر تکلیف سرمربی خود را معلوم کنند.

در سوی دیگر استقلال خوزستان برای تیمداری دچار مشکل شده است، شنیده می شود بانک ملی که امسال هیچ خرجی برای این تیم نکرد راضی به فروشش شده اما مشکلات پیش رو، یکی از خریداران اصلی را منصرف کند.

تعدادی از بازیکنان اصلی استقلال خوزستان نظیر حسن بیت سعید، نوید عاشوری، آلویس نانگ، آرش افشین، مهدی مومنی، پیمان شیرزادی و ... قراردادشان به پایان می رسد و بعید است که آنها بدون تیم بمانند. همچنین سید سیروس پورموسوی نیز با چند پیشنهاد مواجه شده است و در صورتیکه تا بعد از بازی برگشت با الهلال وضعیت مالکیت تیم و مشکلات مالی مشخص نشود، احتمال جدایی او نیز بسیار است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gv95z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قهر عجیب خوزستانی‌ها با دربی جذاب