تاریخ انتشار: 1396/02/27 07:54
کد خبر: 210319

از قبول نکردن پیشنهاد پرسپولیس و استقلال پشیمانم

فصل 96-95 برای قاسم حدادی‌فر به شکلی تلخ به پایان رسید. او امسال با مصدومیت‌های سختی دست‌وپنجه نرم کرد و وقتی هم آماده بود، مجتبی حسینی به او بازی نداد.
از قبول نکردن پیشنهاد پرسپولیس و استقلال پشیمانم

در نهایت فصل برای او با حذف ذوب‌آهن از لیگ قهرمانان آسیا تمام شد تا حدادی‌فر به فکر فصل آینده و یک بازگشت خوب باشد. با حدادی‌فر در خصوص فصلی که پشت سر گذاشت صحبت کردیم.

  •     فصل تلخی برای تو بود، درست است؟

بله، من در ابتدای فصل مصدوم شدم و رباط پاره کردم. بعد از 7ماه برگشتم که دوباره مصدوم شدم. بعد هم شرایط بازی داشتم اما خیلی کم بازی کردم. شرایط خوبی در تمرینات داشتم و بعد از نیم‌فصل در کنار تیم بودم و تمرین می‌کردم ولی مربی تصمیم می‌گرفت که کمتر بازی کنم.

  •     فکر می‌کنی باید بیشتر بازی می‌کردی؟

بله، حق من بود بیشتر بازی کنم اما تصمیم‌گیرنده کادرفنی بود. من واقعا شرایط خوبی داشتم و با تیم تمرین می‌کردم ولی نظر مربی این بود که کمتر بازی کنم و تصمیمات مربی هم قابل احترام است.

  •     چهارمی در لیگ برتر برای شما نتیجه خوبی بود؟

ما می‌توانستیم در کورس قهرمانی باشیم ولی خب در نهایت چهارم شدیم. تا یادم نرفته این را هم بگویم که ما زحمات یحیی گل‌محمدی را فراموش نمی‌کنیم؛ او یک تیم خوب در ابتدای فصل بست. امسال جوان‌های خوبی هم در تیم فرصت بازی پیدا کردند و توانایی‌های خود را نشان دادند.

  •     در مورد اینکه در آسیا حذف شدید چه نظری داری؟

در گروه خوبی قرار گرفته بودیم و می‌توانستیم راحت صعود کنیم ولی اتفاقاتی افتاد که کارمان به اما و اگر کشید. فکر می‌کنم با پتانسیلی که داشتیم می‌توانستیم در بین 8تیم برتر آسیا باشیم ولی مسائلی پیش آمد که مانع شد.

  •     برای فصل بعد چه تصمیمی داری؟

ما تازه آخرین بازی فصل را انجام دادیم و فعلا می‌خواهم استراحت کنم. قراردادم با ذوب‌آهن تمام شده و باید ببینم شرایط چطور پیش می‌رود.

  •     این درست است که می‌گویند باشگاه ذوب‌آهن در صدد حذف بازیکنان قدیمی این تیم است؟

من اطلاعی در مورد سیاست‌های ذوب‌آهن ندارم.

  •     در سال‌های گذشته چندبار از استقلال و پرسپولیس پیشنهاد داشتی. صادقانه بگو که بابت نرفتن به این دو تیم پشیمان نیستی؟

اگر صادقانه بخواهم حرف بزنم، باید بگویم گاهی اوقات از نرفتن به استقلال و پرسپولیس پشیمان می‌شوم. البته من از بچگی در ذوب‌آهن بودم و خودم را مدیون این باشگاه می‌دانم. آرامش خوبی در اینجا داشتم و باید همیشه از حمایت هواداران تشکر کنم. چه باشم و چه نباشم امیدوارم که ذوب‌آهن همیشه موفق باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v6dzj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 از استقلال و پرسپولیس پیشنهاد داشتم