تاریخ انتشار: 1396/02/28 11:38
کد خبر: 210095

کنایه سنگین علیپور به مسلمان؛ جلو خبرنگاران خودت را گم نکن

دلیل درگیری دو بازیکن پرسپولیس مشخص شد.
کنایه سنگین علیپور به مسلمان؛ جلو خبرنگاران خودت را گم نکن

به گزارش فرتاک ورزشی، تمرین عصر دیروز پرسپولیس یکی از پر حاشیه‌ترین روزهای خود را پشت‌سر گذاشت. ناراحتی بازیکنان بابت عدم پرداخت مطالبات‌شان از سوی باشگاه که حتی می‌رفت باعث اعتصاب آنها شود اما برانکو مانع شد، یک طرف و مشاجره‌های لفظی برخی بازیکنان در طول تمرین نیز حواشی بود که توجه‌ها را به سوی خود جلب کرد.

اوج این حواشی را در بازی درون تیمی سرخپوشان شاهد بودیم؛ جایی که علیرضا بیرانوند بابت عدم گلزنی رضا کرملا چعب حرف‌ها تندی به او زد و این بازیکن هم خیلی خود را کنترل کرد تا جواب همشهری خود را ندهد.اما مشاجره اصلی بین علی علیپور و محسن ملیمان رخ داد. در طول بازی مسلمان بارها برسر علیپور فریاد زد و در نهایت کار به جایی رسید که علیپور در خاتمه تمرین به همبازی خود گفت؛ چرا می‌خوای با این کارا خودت را مقابل خبرنگاران گنده کنی وبگی من بزرگتر تیم هستم؟! چه بسا اگر دخالت به موقع کریم باقری نبود این دو حسابی از خجالت یکدیگر در می‌آمدند.

البته هر دو بازیکن شب که به منزل رفتند طی پیام های اینستا گرامی که آن را برای هواداران منتشر کردند رسما از همبازیان خود و همچنین طرفداران پرسپولیس عذرخواهی کردند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zaown

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جبران اشتباهات رفیعی و مسلمان توسط ستاره دیده نشده
اختصاصی| علیپوری که دیده نشد به داد برانکو رسید؛