تاریخ انتشار: 1396/03/01 12:49
کد خبر: 209277

نصیرزاده:حضور شجاعیان در پرسپولیس و استقلال شایعه است/ بوناچیچ داریوش را می‌خواهد

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز درباره وضعیت داریوش شجاعیان که مورد نظر باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال است و هم‌چنین برنامه های این تیم توضیحاتی ارائه داد.
نصیرزاده:حضور شجاعیان در پرسپولیس و استقلال شایعه است/ بوناچیچ داریوش را می‌خواهد

 هوشنگ نصیرزاده در خصوص نحوه تدوین و تنظیم قرارداد مربیان و بازیکنان خارجی این باشگاه، اعلام کرد: یکی از اتفاقات خوب باشگاه نوشتن قرارداد به ریال و پراخت مالیات توسط بازیکنان و مربیان خارجی است که تمام این مسایل در قرارداد‌های جدید رعایت شده است. همچنین در قراردادهای خود محل حل اختلاف را فدراسیون فوتبال اعلام کردیم که این موضوع اهمیت فراوانی دارد.

نصیرزاده با اشاره به اینکه باشگاه گسترش فولاد هیچ‌گاه مشکلی مالی نداشته و یکی از باشگاه‌های ورزشی با تراز مالی مثبت کشور است، تاکید کرد: گسترش فولاد از جمله معدود باشگاه‌های جهان به شمار می‌آید که از سوی یک شرکت بزرگ هواپیمایی پشتیبانی می‌شود.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز، در رابطه با نقل و انتقالات فصل آتی و همچنین پیشنهادات ارائه شده برای جذب بازیکنانی نظیر شجاعیان از سوی تیم‌های بزرگ، گفت: حضور داریوش شجاعیان در استقلال یا پرسپولیس شایعه است و تا این لحظه هیچ یک از دو باشگاه پرسپولیس و استقلال درخواست رسمی برای جذب این بازیکن نداده‌اند.

وی در ادامه افزود: شجاعیان تا پایان سال ۱۳۹۸ با گسترش فولاد قرارداد دارد و اگر درخواستی برای جذب این بازیکن برسد، در روال عادی مورد بررسی قرار خواهد گرفت، ولی از سوی دیگر بوناچیچ با جدیت اعلام کرده به این بازیکن نیاز دارد و نباید ذهنش را برای رفتن از گسترش فولاد تمرین دهد.

نصیرزاده در واکنش به شایعات مطرح شده درخصوص جدایی فرناندو خسوس از گسترش فولاد، اظهار داشت: دخسوس در میان بازیکنانی قرار دارد که مطالبات خود را گرفته است و هیچ مشکلی از این بابت ندارد از همین رو، او به ایران باز خواهد گشت و برای بازگشتش به روزهای اوج، مربی گلرهای خوب را هم استخدام خواهیم کرد. در پست‌های دروازه‌بانی و مدافع نیاز به بازیکنان تاثیر گذار و با تجربه داریم که سعی می‌کنیم این مساله را به صورت دقیق رعایت کنیم، اما در سایر پست‌ها به دنبال بازیکنان جوان و دونده هستیم.

وی با تاکید بر اینکه خزانه تیم‌های پایه باشگاه گسترش فولاد تبریز پر است، خاطرنشان کرد: در این فصل آتی چهار بازیکن از تیم‌های پایه به بزرگسالان منتقل خواهند شد.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز با بیان اینکه بوناچیچ برنامه و لیست بازیکنان مد نظر خود را به باشگاه اعلام کرد، اظهار داشت: بوناچیچ برنامه و لیست بازیکنان مدنظر خود را اعلام کرده و برای شرکت در کلاس بازآموزی یوفا به اروپا بازگشته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2azdwe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شانس استقلالی شدن این بمب تکنیکی بیشتر از پرسپولیسی شدنش است!