تاریخ انتشار: 1396/03/05 09:07
کد خبر: 208443

آیا فولاد با سرمربی استقلالی توافق کرد؟

کانال باشگاه فولاد خبری را مبنی بر حضور یک مربی بومی روی نیمکت این تیم در لیگ هفدهم منتشر کرد. این اتفاق در شرایطی رقم خورد که شایعه شده سیدسیروس پورموسوی هم یکی از گزینه‌های مدنظر این باشگاه است
آیا فولاد با سرمربی استقلالی توافق کرد؟
به نظر می رسد فولاد خوزستان سرمربی استقلال خوزستان را زیر نظر دارد.
در شرایطی که مسئولان باشگاه فولاد خوزستان اعلام کردند مربی بعدی این تیم یک گزینه بومی است، گفته می‌شود آنها با سرمربی استقلال خوزستان به توافقاتی رسیده‌اند.
 
 فولاد خوزستان بعد از اتمام لیگ شانزدهم به دنبال جذب یک مربی جدید برای حضور در هفدهمین دوره لیگ برتر است. مسئولان فولاد در این مدت با گزینه‌های مختلفی ازجمله پائولو سرجیو پرتغالی مذاکراتی انجام دادند.
 
مربیانی مثل یحیی گل‌محمدی هم به‌عنوان گزینه داخلی هم مدنظر این باشگاه قرار دارد. یکی از سیاست‌های باشگاه فولاد خوزستان استفاده از نیروهای بومی استان است. نحوه جذب بازیکن در لیگ شانزدهم هم به‌خوبی این مسئله را تأیید می‌کند.
 
ساعاتی قبل کانال باشگاه فولاد خبری را مبنی بر حضور یک مربی بومی روی نیمکت این تیم در لیگ هفدهم منتشر کرد. این اتفاق در شرایطی رقم خورد که شایعه شده سیدسیروس پورموسوی هم یکی از گزینه‌های مدنظر این باشگاه است که در کنار سایر گزینه‌ها مذاکرات ضمنی با این مربی انجام شده است.
 
پورموسوی امسال با استقلال خوزستان نتایج بسیار خوبی گرفت و با وجود مشکلات مالی فراوان توانست عملکرد قابل قبولی داشته باشد. این مربی مدنظر چند باشگاه دیگر قرار داشته اما با توجه به ادامه مسابقات استقلال خوزستان و اینکه این تیم همچنان درگیر لیگ قهرمانان است، هنوز پاسخی به پیشنهاد‌ات مطرح‌شده نداده است.
 
پورموسوی با توجه به در پیش بودن بازی حساس مقابل الهلال ترجیح می‌دهد فعلاً به صورت صریح در این موارد اظهارنظر نکند تا بازیکنان تیمش با تمرکز بالا کار خود را دنبال کنند. این‌طور که شایعه شده پورموسوی به مسئولان فولاد چراغ سبز نشان داده اما هرگونه توافق رسمی و اعلام رسانه‌ای را به هفته آینده و بعد از دیدار مقابل الهلال عربستان موکول کرده است.
 
تعلل مسئولان فولاد در اعلام نام سرمربی جدید هم نشانگر همین موضوع است؛ چراکه آنها فقط حرف از توافق زده‌اند و اعلام نام سرمربی را به روزهای آینده موکول کرده‌اند. باید منتظر روزهای آینده و اتفاقاتی که رخ می‌دهد ماند تا دید تکلیف نیمکت فولاد خوزستان به کجا می‌انجامد؛ چراکه حتی صعود استقلال خوزستان به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم ممکن است باعث شود سرمربی استقلال خوزستان تصمیم دیگری را اتخاذ کند. چیزی که در حال حاضر قطعی به نظر می‌رسد این است که هیچ‌کدام از طرفین علاقه‌ای به اتخاذ موضع رسمی در این مورد ندارند و هرگونه اظهارنظر در این مورد را به روزهای آینده موکول کرده‌اند

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v65ez

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیشنهاد نجومی سرمربی برزیلی فولادی ها را پشیمان کرد