تاریخ انتشار: 1396/03/05 13:25
می‌توانیم در فصل آینده نتایج خوبی بگیریم
کد خبر: 208377

محمدی: دوست دارم گل‌محمدی و حسینی دوباره با هم کار کنند

مدافع تراکتورسازی تأکید کرد که این تیم می‌تواند در فصل آینده با هدایت یحیی گل‌محمدی نتایج خوبی بگیرد.
 محمدی: دوست دارم گل‌محمدی و حسینی دوباره با هم کار کنند

هادی محمدی در خصوص انتخاب یحیی گل‌محمدی به‌عنوان سرمربی جدید تراکتورسازی گفت: من سابقه کار کردن با آقا یحیی را دارم و معتقدم تراکتورسازی انتخاب خوبی انجام داد. او از لحاظ فنی و اخلاقی کارنامه مشخصی دارد و ما در ذوب‌آهن همراه با آقا یحیی دو قهرمانی آوردیم. از این مربی شناخت خوبی دارم و امیدوارم موفقیت‌های گل‌محمدی در ذوب‌آهن در تراکتورسازی هم تکرار شود.

وی ادامه داد: به نظر من گل‌محمدی می‌تواند در تراکتورسازی موفق باشد. او مربی‌ است که با بازیکنان ارتباط خوبی برقرار می‌کند و مطمئنا این ارتباط بین آقا یحیی و بازیکنان تراکتورسازی هم ایجاد خواهد شد. با این شرایط می‌توانیم در فصل آینده نتایج خوبی بگیریم.

محمدی در مورد اینکه برخی معتقدند گل‌محمدی وابستگی خاصی به مجتبی حسینی داشت و تمام کارهای او را حسینی انجام می‌داد، اظهار داشت: اینطور نبود که مجتبی حسینی همه‌کاره آقا یحیی باشد. من با هر دوی آنها کار کردم و معتقدم گل‌محمدی و حسینی بهترین مکمل برای یکدیگر بودند. نتایج ذوب‌آهن در آن زمان همه چیز را نشان می‌داد و خیلی دوست دارم که آنها دوباره با یکدیگر کار کنند.

وی عنوان کرد: امیدوارم باشگاه قرارداد بازیکنان فصل گذشته را تمدید کند و ظاهرا قول داده‌اند که پول بچه‌ها را تا 15خرداد بدهند. امیدوارم برای فصل آینده تیم خوبی داشته باشیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2azy7l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


۳ بازیکن اصلی تراکتورسازی در این تیم ماندنی شدند