تاریخ انتشار: 1396/03/07 11:12
کد خبر: 207975

مهدی رحمتی کمتر بازی می‌کند؛ در استقلال بمان

سیدحسین حسینی به دنبال جدایی از استقلال است.
مهدی رحمتی کمتر بازی می‌کند؛ در استقلال بمان

دروازه‌بانی که اگر چه آماده نشان داد اما پشت تجربه و اعتماد بیشتر کادر فنی استقلال به رحمتی ماند تا سهم او از بازی در تیمش تنها زمان محرومیت، مصدومیت و گاهی اختلاف منصوریان با شماره یک استقلال باشد و او بیشتر از روی نیمکت نظاره‌گر بازی تیمش باشد. همه اینها برای حسینی جوان بهانه شد تا خواستار جدایی از استقلال شود. او در نیم‌فصل هم طلب جدایی کرد اما باشگاه استقلال با مخالفت به جدایی او را حفظ کرد با این حال دروازه‌بان جوان بار دیگر خواستار جدایی شده و به رغم تمایل او به جدایی، منصوریان علاقه‌مند به حفظ حسینی است. نکته قابل توجه در حفظ این دروازه‌بان وعده کادر فنی استقلال به او است.
کادر فنی استقلال در صحبتی که با حسینی داشتند به او این اطمینان را دادند که در فصل جدید بازی‌های بیشتری به او می‌رسد. آنها به او گفته‌اند برای فصل آینده رحمتی بیشتر نیمکت‌نشین خواهد شد و حسینی به نسبت فصل قبل بیشتر مورد اعتماد قرار می‌گیرد. طبق وعده کادر فنی استقلال به حسینی، سیستم چرخشی دروازه‌بانی در این تیم برای فصل آینده پر رنگ‌تر خواهد شد تا با این وعده تمایل دروازه‌بان جوان را در ماندن بیشتر کنند.
البته با توجه به بالا رفتن سن رحمتی و اشتباهات فردی او در فصل سپری شده، احتمال نیمکت‌نشینی او بالاست. شماره یک استقلال با 35 سال سن شاید بیشتر نیاز به استراحت داشته باشد هر چند خودش این را دوست ندارد و همیشه به هر قیمتی حتی با وجود مصدومیت ترجیح داده است بازی کند. شاید بر این اساس کادر فنی تیم آبی در فصل جدید اعتماد بیشتری به حسینی جوان داشته باشند. اما مساله این است که حسینی می‌تواند به این وعده اعتماد کند یا حتی این وعده هم در تمایل او برای جدایی تاثیری ندارد و در نهایت او که این روزها با چند پیشنهاد خوب از تیم‌های لیگ برتری مواجه شده از جمع آبی‌ها جدا می‌شود تا استقلال به فکر جذب یک دروازه‌بان دیگر باشد، سنگربانی که البته می‌گویند و می‌شنویم که رحمتی هم باید او را تایید کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48n88n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال نیم‌فصل با جانشین رحمتی توافق کرده بود