تاریخ انتشار: 1396/03/07 11:41
کد خبر: 207967

سومین خروجی تراکتور مشخص

به احتمال فراوان هافبک سرخپوشان بعد از کرار جاسم و لوسیانو ادینیو سومین بازیکن خروجی تراکتورسازی برای لیگ هفدهم خواهد بود.
سومین خروجی تراکتور مشخص

 سینا عشوری در اواسط نیم فصل اول لیگ برتر شانزدهم با پارگی رباط صلیبی مواجه شد و مدت زیادی دور از میادین بود. مصدومیت عشوری سبب شد تا مسئولان تراکتورسازی برای جذب بازیکن جدید تصمیم به خروج نام عشوری از لیست و البته اقدام به تمدید قرارداد این بازیکن کنند.


با توجه به اینکه نام عشوری از لیست خارج شده است حالا محرومیت فیفا به تراکتورسازی اجازه حضور این بازیکن در لیست تیم برای لیگ هفدهم را نمی دهد. محمودزاده، مسئول نقل و انتقالات لیگ برتر نیز روز گذشته رسما این مساله را اعلام کرد. از این رو در صورت منتفی شدن حضور عشوری در لیست تراکتورسازی از ابتدای فصل مدیران باشگاه امیدوار هستند تا بتوانند از این بازیکن به عنوان یکی از سهمیه های آزاد استفاده کنند. حالا اما با توجه به اینکه احتمالا جذب 3 بازیکن آزاد نیز منتفی خواهد شد، عشوری رسما نمی تواند در لیگ هفدهم برای تراکتورسازی بازی کند و باید به تیم دیگری بپیوندد.


در این باره دیروز مدیربرنامه های عشوری به فدراسیون فوتبال رفت تا پیگیر وضعیت این بازیکن شود اما جواب فدراسیون نشینان به مساله او روشن بود؛ اینکه او از لیست خارج شده و نمی تواند برای تراکتور به میدان برود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v655j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عشوری نمی‌تواند برای تراکتور بازی کند!