تاریخ انتشار: 1396/03/10 10:01
کد خبر: 207244

خانه‌تکانی بزرگ در استقلال!

شکست استقلال آن‌قدر برای این تیم سنگین بود که تاریخی شود. بدبین‌ترین هوادار استقلال هم تصورش را نمی‌کرد که این تیم با 6گل نتیجه را به العین واگذار کند؛ اتفاقی که باعث شد منصوریان در تصمیماتش تجدیدنظر کند.
خانه‌تکانی بزرگ در استقلال!

سرمربی استقلال که تا پیش از این دیدار چند مرتبه عنوان کرده بود تنها 3بازیکن را جذب خواهد کرد حالا تغییر موضع داده و خبر از جذب بازیکنان تراز اول بین‌المللی می‌دهد. باخت برابر العین سرمربی استقلال را بیشتر متوجه ضعف‌های تیمی و ناکارآمدی برخی از بازیکنانش کرده تا حتی این شکست در لیست خروجی استقلال هم تاثیرگذار باشد.
اگر منصوریان تا قبل از این بازی 2، 3بازیکن را در لیست مازاد خود قرار داده بود باخت به العین آن‌قدر برایش سنگین بود که با تغییر نظر نام 4، 5بازیکن خود را در این فهرست جای دهد. اشتباه‌های فاحش وریا غفوری و پادووانی باعث شده که نظر منصوریان برای حفظ آنها برگردد تا این دو بازیکن بیشتر از آنکه به ماندن در استقلال نزدیک باشند، از نفرات جدید لیست خروجی سرمربی استقلال شوند.
عملکرد ضعیف مهدی رحمتی و اشتباهات تاثیرگذار او در باخت استقلال، منصوریان را حالا به فکر تقویت دروازه‌اش هم فرو برده. سرمربی استقلال با توجه به ضعف رحمتی به فکر یک دروازه‌بان آماده دیگر است. او یا حسینی را نگه می‌دارد یا در صورت جدایی او سنگربان شش‌دانگی را به استقلال خواهد آورد. گزینه اصلی او رشید مظاهری دروازه‌بان مورد نظر پرسپولیس هم است که در صورت جدایی حسینی، مذاکرات رسمی استقلال با او آغاز خواهد شد. نکته مهم این است که منصوریان با این باخت از دروازه خود برای فصل بعد احساس نگرانی کرده و به دنبال یک رقیب جدی در کنار رحمتی است تا شاید نقش دروازه‌بان دیگر در فصل جدید حتی پررنگ‌تر و بیشتر از شماره یک حال حاضر استقلال هم باشد.
منصوریان در جذب بازیکنان مورد نظرش هم تجدید نظر کرده و به دنبال جذب نفرات جدید خواهد بود. سرمربی استقلال در خط دفاع به فکر گزینه‌های بهتر هم است. او در کنار پژمان منتظری به دنبال جذب یک مدافع خارجی تراز اول هم خواهد بود. در میانه میدان همچنان گزینه اصلی سرمربی استقلال ماشاریپوف بین‌المللی است و در خط حمله هم بیت‌سعید و تبریزی از گزینه‌های نزدیک و احتمالا تمام‌شده استقلال هستند. با همه اینها در لیست مورد نظر منصوریان شاید نفراتی در حد بازیکنان معمولی مثل دانشگر، جهانبخش و... حذف و  بازیکنان باتجربه‌تر جایگزین شوند.
به هر حال این شکست سنگین تاوانش خانه‌تکانی بزرگ در استقلال است؛ که نه‌تنها در تیم، بلکه در باشگاه هم انجام می‌گیرد و این تغییرات بعضا شامل حال دستیاران منصوریان هم خواهد شد. او حالا بیشتر به فکر جذب یک مربی بدنساز افتاده تا با اضافه کردن مربی جدید استقلال کمتر مشکلات بدنسازی را تجربه کند. به احتمال زیاد یکی از دستیاران منصوریان هم از نیمکت استقلال کنار گذاشته می‌شود تا مربی باتجربه‌تر و شاید هم خارجی به کادرفنی استقلال اضافه شود. به هر حال تا هفته آینده خانه‌تکانی در استقلال قطعا سروصدای زیادی به‌پا خواهد کرد تا منصوریان که یکی از عاملان اصلی شکست تاریخی استقلال است تغییر موضع داده و این‌بار به فکر تقویت بیشتر تیمش باشد؛ تیمی که پس از 44سال سخت‌ترین شکست تاریخی خود را تجربه کرد تا این باخت تاوان بزرگی برای آبی‌ها به همراه داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w9eqd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست خرید منصوریان تحویل افتخاری شد/ بمب های منصوریان مشخص شد/ یک پرسپولیسی و یک گزینه برانکو