تاریخ انتشار: 1396/03/10 11:00
کد خبر: 207234

استقلال از همه بازیکنان بله گرفت جز کاوه

اولویت اول استقلال در نقل و انتقالات چیزی جز تمدید قرارداد با بازیکنانش نیست. درست از همان روزهای رو به انتهای فصل علیرضا منصوریان اعلام کرد که هدف اولیه استقلال در نقل و انتقالات حفظ بازیکنانش است.
استقلال از همه بازیکنان بله گرفت جز کاوه

پس از بازی استقلال برابر پدیده در لیگ، مسئولان این باشگاه مذاکرات خود را برای تمدید قرارداد با بازیکنان آغاز کردند و نکته قابل توجه تمایل بیشتر آبی‌ها برای تمدید قرارداد است.
کار سخت استقلال در نقل و انتقالات تمدید قرارداد با چند بازیکن اصلی خود رابسون، ابراهیمی، نورافکن و رضایی بوده که در مذاکرات خود به غیر از رضایی توانسته نظر دیگر نفرات را برای تمدید قرارداد جلب کند.
رابسون به دنبال دریافت رضایتنامه از باشگاه برزیلی خود است، ابراهیمی به واسطه حیدری برای تمدید قرارداد موافقت خود را اعلام کرده و نورافکن هم در صحبت با مسئولان استقلال گفته برای یک فصل دیگر در این تیم خواهد ماند. در بین نفرات اصلی تنها کاوه رضایی است که هنوز نظری در مورد پیشنهاد استقلال نداده است. رضایی اولویت خود را لژیونر شدن قرار داده که با توجه به پیشنهادهایی که دارد احتمال لژیونر شدن او بالاست. حتی خبرهایی در مورد توافق او با تیم قطری هم شنیده می‌شود که شاید به زودی مورد تایید قرار بگیرد.
به هر حال استقلال از امروز مذاکرات خود را برای تمدید قرارداد با رضایی جدی‌تر خواهد کرد تا شاید ستاره کلیدی با ماندنش استقلال را در نقل و انتقالات موفق کند.
مهدی رحمتی، خسرو حیدری، فرشید اسماعیلی و محسن کریمی از جمله بازیکنانی هستند که با استقلال قرارداد دارند و وریا غفوری، بهنام برزای، جابر انصاری و ... هم مشکل خاصی برای تمدید ندارند تا در نهایت سرنوشت استقلال در نقل و انتقالات ییشتر به وضعیت کاوه گره خورده باشد که شاید به دست رضایی باز و شاید هم پیچیده‌تر شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jzakk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بدترین خبر ممکن برای استقلالی ها؛ تهدید 10 بازیکن به جدایی