تاریخ انتشار: 1396/03/11 11:21
کد خبر: 206990

یک جانشین خوب برای کمال کامیابی نیا در پرسپولیس

هافبک نیمکت نشین پرسپولیس با عملکرد بسیار خوبی که در دیدار برابر لخویا داشت نشان داد که شایستگی اعتماد بیشتر از سوی برانکو را دارد و می تواند گزینه بسیار خوبی برای جایگزینی کامیابی نیا باشد.
یک جانشین خوب برای کمال کامیابی نیا در پرسپولیس

با وجود آنکه پرسپولیس در دیدار برابر لخویا کمال الدین کامیابی نیا را در اختیار نداشت اما توانست عملکرد بسیار خوبی در میانه میدان داشته باشد و در پست هافبک تدافعی مشکلی از خود نشان ندهد.

محسن ربیع خواه در هر دو بازی رفت و برگشت برابر لخویا به خوبی کارهای دفاعی خود را انجام داد و اجازه خودنمایی را به بازیکن خطرناک کره ای نداد.

اما در این دیدار برانکو برای دقایقی به بازیکنی بازی داد که می تواند در پرسپولیس به مهره ای کلیدی و تاثیر گذار تبدیل شود و او کسی جز شهاب کرمی ستاره سابق فولاد نیست. کرمی در فصل جابجایی زمستانی و بعد از جدایی احمد نوراللهی به پرسپولیس پیوست اما برانکو بسیار کم به این بازیکن فرصت بازی کردن داد و تنها در چند بازی او را به میدان فرستاد.

کرمی در دیدار برابر لخویا نشان داد که باید پرسپولیس او را حفظ کند و برانکو اعتماد بیشتری به او داشته باشد. او در شرایطی به میدان رفت که لخویا بازی را یک طرفه کرده بود و بازیکنان پرسپولیس تنها به دنبال دفع و دور کردن توپ بودند. کرمی در شرایط بسیار سختی وارد زمین بازی شد. برانکو در یکی از سخت ترین بازیهای پرسپولیس به این بازیکن اعتماد کرد و چه خوب هم جواب اعتمادش را گرفت.

شهاب کرمی با قدرت بالایی که در حفظ توپ داشت روند بازی را به کلی تغییر داد و باعث شد تا پرسپولیس به جای دفع کردن توپ آن را به گردش درآورد و خلق موقعیت کند. او در کنار ربیع خواه می توانند جایگزینان بسیار خوبی برای کامیابی نیا باشند و دیگر پرسپولیس و برانکو نباید نگران آسیب دیدگی و یا غیبت کامیابی نیا باشند.

خبرهای زیادی درباره جدایی کرمی در تابستان به گوش می رسد اما برانکو باید این بازیکن را حفظ کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rmxgm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 دو بازیکن در انتظار تصمیم بزرگ برانکو/فقط 4جلسه  فرصت باقیست